sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jaså? när jag blivit lv 28 så tar jag bild på min nya eq o allt, har 3 bars till lv 28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är inte demo shout.. Det är Blood Fury. Orcernas Racial skill. .haha ok har aldrig kört orc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 När jag var hemma hos en polare så fanns det ett "tivoli" i Goldshire, så finns det något i Horde Teritory ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 När jag var hemma hos en polare så fanns det ett "tivoli" i Goldshire, så finns det något i Horde Teritory ? Tivolit heter Darkmoon Faire, och reser mellan Mulgore och Elwynn Forest. Nästa gång är dom i Mulgore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Orkade inte fixa lv 30 för det var fullt med alliance i Hillsbrad Foothills som dödade mig hela tiden så fick bli lv 29 bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Här kommer en bild på min warrior. 2 frågor angående WoW. 1. Hur får jag igång addons? 2.Är min warrior bra för lvl 17? edt:glömde bilden Redigerad 17 februari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Här kommer en bild på min warrior. 2 frågor angående WoW. 1. Hur får jag igång addons? 2.Är min warrior bra för lvl 17? edt:glömde bilden Du duger, btw.. varför har du bara proffsion skills där nere?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tivolit heter Darkmoon Faire, och reser mellan Mulgore och Elwynn Forest. Nästa gång är dom i Mulgore När kommer dom till mulgore och vart i mulgore ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du duger, btw.. varför har du bara proffsion skills där nere?! Slår vad om att han inte har tränat nya skills och endast har dom man får i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Slår vad om att han inte har tränat nya skills och endast har dom man får i början Jupp, En såndär noob som börjar spela WoW och tror det är som tibia, Vet inte ens vad Tank är ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Antingen spelar han på crackad/privat server eller så fuskar han. Han har ju typ alla professions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Antingen spelar han på crackad/privat server eller så fuskar han. Han har ju typ alla professions Busted! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vacker bild jag tog Föresten...varför ska allt kossta så jävligt? borde jag spara te mount nu eller ska ja ta det senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Köp inget på ah, så kommer du få råd med mount, man får ju ända bra saker i instancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Köp inget på ah, så kommer du få råd med mount, man får ju ända bra saker i instancer Jag är bara så, t ex igår grindade jag 20 guld, då blev jag snål o ville inte köpa expert First Aid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) http://img156.imageshack.us/img156/8527/wowscrnshot0216062233244kn.jpg Min Undead Mage lvl 42. Redigerad 18 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Antingen spelar han på crackad/privat server eller så fuskar han. Han har ju typ alla professions Att spela på en privat server är inte olagligt! Och ja jag kör på en privat server och vill ha hjälp med att få igång addons. Kan någon vara snäll och hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Att spela på en privat server är inte olagligt! Och ja jag kör på en privat server och vill ha hjälp med att få igång addons. Kan någon vara snäll och hjälpa mig? Klart som fan det är. Ingen som köper spelet spelar på en crackad server. Det är bara folk som laddar hem spelet som spelar på crackade servrar. Och alla vet att nedladdning är förbjuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Att spela på en privat server är inte olagligt! Och ja jag kör på en privat server och vill ha hjälp med att få igång addons. Kan någon vara snäll och hjälpa mig? Köp spelet. Vi pratar inte om privata servrar här. Stell: Har för mig att han lånade spelet av en kompis. Redigerad 18 februari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Köp spelet. Vi pratar inte om privata servrar här. Stell: Har för mig att han lånade spelet av en kompis. Det är ju inte precis bättre. 1 spel, 1 key. Om han nu skulle lira på samma acc så skulle han va lika olaglig eftersom accshare också är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts