Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 SÃ¥ här stÃ¥r det iallfall pÃ¥ deras hemsida Windows® System 98/ME/2000/XP OS: 800 MHz or higher CPU 256 MB or more of RAM 32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better 4 GB or more of available hard drive space DirectX® 9.0c or above A 56k or higher modem with an Internet connection Skulle klarat mig lätt undan det där! Men som skribb säger sÃ¥ väntar jag med att inhandla tills jag skaffar ny dator Och kanske bättre uppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jo det är klart. Men finns det en stad per ras eller?? fast alla kan besöka det o sÃ¥ Horde Orcs: Orgrimmar Tauren: Thunder Bluff Troll: Sen'Jin (en liten by) Undead: Undercity Alliance Night Elves: Darnassus (en ö) Humans: Stormwind Dwarves: Ironforge Gnomes: Gnomeregan (en by tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Fick till ett väldigt vackert landskaps-screen igÃ¥r. (ursäkta stor bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det finns rid djur ett för varje ras som du kan inhandla pÃ¥ lvl 40. Men du kan även ändvända dina allierades rid djur dv.s Alliance och Horde. Ja det finns flygande djur Gryphons,Hipogryphs,Vampierebat,Wyver,Goblin Zepelin, har säkert glömt nÃ¥n. Men dessa kan du inte "äga" utan bara andvända som en taxi eller tÃ¥g om du sÃ¥ vill. Ja alla raser har en "Huvudstad" och massa byar av olika slag, du kan gÃ¥ över hela världen oavsett ras men detta rekomenderar jag inte om du inte är över lvl 20 Ã¥r minstonne. Men om du spelar pÃ¥ en PvP (Player Versus Player) server kommer dina motstÃ¥ndare (Horde,Alliance) att kunna attackera dig om du tar dig in i deras städer (tror jag?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Horde Orcs: Orgrimmar Tauren: Thunder Bluff Troll: Sen'Jin (en liten by) Undead: Undercity Alliance Night Elves: Darnassus (en ö) Humans: Stormwind Dwarves: Ironforge Gnomes: Gnomeregan (en by tror jag) TvÃ¥ fel. Trollens huvudstad är ocksÃ¥ i Ogrimmar och gnomernas huvudstad är Ironforge. Gnomeregan är ju en instance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Horde Orcs: Orgrimmar Tauren: Thunder Bluff Troll: Sen'Jin (en liten by) Undead: Undercity Alliance Night Elves: Darnassus (en ö) Humans: Stormwind Dwarves: Ironforge Gnomes: Gnomeregan (en by tror jag) Fel, Gnomeregan är en fiende-stad (inte by), gnomerna "delar" Iron Forge med dvärgarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Suttit och spelat länge och väl nu har en Undead rouge pÃ¥ lvl 8 spelar pÃ¥ Daggerspine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 http://www.thottbot.com/?profile=Stellhell.Warsong Här har ni min gubbe med alla saker. Lite seg i uppdateringen pÃ¥ Thottbot men det fÃ¥r man stÃ¥ ut med.. (är snart 28 sÃ¥ den är ganska efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Och själv fattar jag inte hur man tankar upp pÃ¥ sidan. Jag har lyckats en gÃ¥ng pÃ¥ EU-betan. Men sen har jag aldrig lyckats igen. Har försökt hur jävla mÃ¥nga gÃ¥nger som helst och jag har läst hur man ska göra hur mÃ¥nga gÃ¥nger som helst. Men det gÃ¥r fan inte. SÃ¥ jag är lite ledsen pÃ¥ det. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hmm, när StellHells var uppe bestämde jag mig för att kolla om min funkat, och det hade den http://www.thottbot.com/?profile=Virith.Deathwing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 TvÃ¥ fel. Trollens huvudstad är ocksÃ¥ i Ogrimmar och gnomernas huvudstad är Ironforge. Gnomeregan är ju en instance. Trollens huvudstad? Njae.. LÃ¥ter Orgrimmar trolliskt för dig eller? De har flyttat in pÃ¥ senare tider, men deras boplats är ju egentligen Sen'Jin vid Darkspear Strands. Zyber: JasÃ¥, det var konstigt... Thriving within the wondrous techno-city of Gnomeregan, the Gnomes shared the resources of the forested Dun Morogh Peaks with their Dwarven cousins. Taget frÃ¥n officiella hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hmm, när StellHells var uppe bestämde jag mig för att kolla om min funkat, och det hade den http://www.thottbot.com/?profile=Virith.Deathwing Yey, du fick tag pÃ¥ din "Red Defias Mask" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Och själv fattar jag inte hur man tankar upp pÃ¥ sidan. Jag har lyckats en gÃ¥ng pÃ¥ EU-betan. Men sen har jag aldrig lyckats igen. Har försökt hur jävla mÃ¥nga gÃ¥nger som helst och jag har läst hur man ska göra hur mÃ¥nga gÃ¥nger som helst. Men det gÃ¥r fan inte. SÃ¥ jag är lite ledsen pÃ¥ det. :\ GUIDE 1. Tanka hem Relesen eftersom den inte buggar sig som Alphan gör här: http://www.cosmosui.com/downloads.php 2. Packa upp var som hellst 3. Starta cosmos.exe 4. LÃ¥t det ladda klart 5. starta WoW Manuellt eller genom att klicka pÃ¥ [Run WoW] Nästa gÃ¥ng du startar cosmos igen sÃ¥ kommer det komma upp om du vill skapa ett acc pÃ¥ thottbot, gör det. Sen kommer din char att laddas hem varje gÃ¥ng du startar cosmos.exe Det kommer ta ett bra tag innan din char kommer upp första gÃ¥ngen. Sen kommer den att uppdateras varje gÃ¥ng du startar cosmos.exe. Tar ett par timmar för servern att uppdatera men jag rÃ¥der er att köra cosmos en gÃ¥ng per dag sÃ¥ hÃ¥ller sig karaktären uppdaterad hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hmm, när StellHells var uppe bestämde jag mig för att kolla om min funkat, och det hade den http://www.thottbot.com/?profile=Virith.Deathwing Varför har du sÃ¥ kassa vapen och armor? Och varför har ni en felstavning i Guildnamnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Det är lite roligt för alla realms e ju typ klan namn o namn o sÃ¥nt.. tex warsong är ju Grom hellscreams clan, shattred hand är korgath bladefists clan o massa sÃ¥nt, khadgar är en magiker i warcraft 2 . Jag ska faktist beställa det ikväll, vilken realm ska man lira pÃ¥ om man vill lira me svennar?? Lira pÃ¥ Shattered Hand ! Ligger och slappar med Arra' Chea Redigerad 24 februari, 2005 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Varför har du sÃ¥ kassa vapen och armor? Och varför har ni en felstavning i Guildnamnet? För att jag springer runt o levlar sÃ¥ jag kan göra quests sÃ¥ jag fÃ¥r bra armor, och nya vapen är pÃ¥ gÃ¥ng i auction house. Dagger + Sword. Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Trollens huvudstad? Njae.. LÃ¥ter Orgrimmar trolliskt för dig eller? De har flyttat in pÃ¥ senare tider, men deras boplats är ju egentligen Sen'Jin vid Darkspear Strands. Zyber: JasÃ¥, det var konstigt... Taget frÃ¥n officiella hemsidan. Tror faktist pÃ¥ Skribb i det här fallet, för i Warcraft 3 gjorde ju Thrall om Durators stad till Ogrimmar efter sin ledare som dog i 2:an(Ogrim Doomhammer), och trollen bor ju pÃ¥ Echo Islands där ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 I WoW är Echo Islands befolkat av Voodoo Trolls och Hexed Trolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 I WoW är Echo Islands befolkat av Voodoo Trolls och Hexed Trolls. Voodo trolls? typ.. shadow hunter? eller det kanske inte finns där? Echo islands sticker ju trollen ifrÃ¥n när Människorna frÃ¥n Theramore atackerar dÃ¥ sticker dem ju typ vid en strand som heter Dark Spear Tribe (Dem döpte ju det till det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nää stranden heter Darkspear Strands och stammen heter Darkspear. Och det finns inga Shadow Hunters pÃ¥ Echo Islands, bara Voodoo Trolls, Hexed Trolls, raptors, tigrar och lite annat tjafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts