Jocken Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Okej. Får spelet imorgon nämligen Är spelet svårare än trean? Har sett olika bilder på 245:an, på den ena bilden hade bilen rätt så ljusa rutor, på den andra hade den mörka. Kan man tona rutorna i spelet? Man kunde väl sänka bilarna i spelet? Kan man sänka olika mycket fram och bak? Det känns lättare, har du dessutom GT3 sparning så får du 100,000 credits extra i början. Tror inte att man kan tona rutorna, jag har inte sett det i alla fall. Har inte använt sänkfunktionen (inte sett att det finns ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 ..funderar på att köpa spelet imorron. 499 kronor känns ändå överkomligt. vad tror ni? kan gran turismo 4 vara en bra investering och ett bra tidsfördriv? skulle faktiskt vara skönt att slippa våld i ett spel för en gångs skull. hur är det med att trimma ner sin bil? i trean så påverkades bilens toppfart ganska rejält av stor turbo. det gick dessvärre inte att köpa en tamare turbo (exempelvis köpa steg 2 om man hade köpt steg 4).. men visst måste man kunna få hög top och grymt acc (eller hur man nu ska förkorta acceleration)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Azore: Jajamen, visst kan du höja och sänka olika mycket fram resp. bak. Tigerr: GT4 är en bra investering enligt mig. Ett bra tidsfördriv är det definitivt!! Tar riktigt lång tid att klara 100% om man nu är ute efter det. Annars har man t.ex. mycket nöje av att bara köra samma tävlingar om och om igen om man nu vill det. Men man har väl alltid kunnat trimma ner sin bil, bara att gå in på settings efter innan man startar en tävling och välj bland det man köpt. Att få högsta toppfart och värsta acc. är svårt. Kompromissa gäller. Men det är möjligt att få bra acc. i kombination med hög toppfart. Trixa med utväxling, stötdämparnas hårdhetsgrad, köp endast "Sports Flywheel" (svänghjul) då det inte kapar toppfarten så mycket som övriga svänghjul mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag spelade Grand Turismo 4 hos en kompis idag. Det var jävligt kul Fiat 500R med 17 hästkrafter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har funderat på en sak efter att jag vann Mercedes Benz 1886:a med 1hp eller vad det nu är! Jag rullade den baklänges nedför en backe och drog sedan handbromsen och då visa det sig att den stegrade, allstå framdelen flög upp i den kraftiga in bromsningen Borde det inte gå att topptrimma någon amerikansk muskelbil och ställa in den såpass att den gasreser? Sånt man sett på många videoklipp och liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har funderat på en sak efter att jag vann Mercedes Benz 1886:a med 1hp eller vad det nu är! Jag rullade den baklänges nedför en backe och drog sedan handbromsen och då visa det sig att den stegrade, allstå framdelen flög upp i den kraftiga in bromsningen Borde det inte gå att topptrimma någon amerikansk muskelbil och ställa in den såpass att den gasreser? Sånt man sett på många videoklipp och liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Har också funderat på detta! Tack, Azore. Nu är det bekräftat! Imorrn inleds "Operation Wheelstand" med min svarta kompressormatade Dodge Charger '70 a'la The fast and the furious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag ser inte bilden!! Vad är det på den? Bilden är bara svart fast man ser den vita texten nere i högra hörnet! Kan du länka till bilden eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Bilden syns dåligt, men det är en Dodge Charger '70 som kör med hjullyft. Finns säkert på SCEI's egna hemsida EDIT: sär skrivning Redigerad 21 mars, 2005 av Wankel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Wankel - misstänkte att man kunde göra något sånnt.. alltså ändra settings innan man startade en tävling. har bara inte vetat vad jag ska leta efter. det blir nog gran turismo idag. har bara hört positiva saker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag tror det finns "qualifying" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Här är en lite ljusare version av bilden Redigerad 22 mars, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Bra, där ser man ju lite mer av vad som händer på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag funderar på att köpa en av de här bilarna: Pescarolo Playstation C60 Pescarolo Courage C60 (Nästan samma bil men olika prestanda) Peugeot 905 Audi R8 Nissan R390 GT1 BMW V12 LMR Eller en liknande bil. Alla kostar 4,500,000 Cr. Jag vill ogärna slösa bort allt det på något värdelöst skräp som jag gjorde med en Gillet Vertigo, så jag hoppas att någon har kört en eller fler av de här så att jag får veta vilken av dem som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Nu äntligen har jag fått spelet Förde direkt över 100 000 från 3:an så jag har alltså 110 000, vilken bil rekomenderar ni mig att börja med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har tre tips, en BMW M3 CSL, en Corvette Z06, eller en Nissan Skyline M-Spec Nür. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Jag fyller år nu senare i mars och kommer förodligen få lite pengar då så jag undrar är det värt att köpa en ps2 för att spela det spelet. Redigerad 22 mars, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Måste man klara alla guld för att klara en licens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Måste man klara alla guld för att klara en licens? Nää, det räcker med alla brons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Nää, det räcker med alla brons. Okej, är det några skillnader mellan att få alla brons och att få alla guld? Syftar mest på vilken bil man får och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts