Jump to content

Nej! Inte redan...


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

testa det direkt

Det ska var mer som DeKrim och Tycoononline....asså lite mer textbaserat(Annars kan man ju räkna med att det blir lite för svårt att göra det)....men lite interaktivitet.....kanske kartan över staden i mitten av skärmen där man kan klicka på ett ställe och karaktären går dit....men då blir det ytterliggare ett problem animationer....aja det blir nog inget av det iaf....men ni måste medge att det vore coolt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan sätta igång SMS-tjänsten redan ikväll om jag vill :huh:

Tyvärr så får man inte så mycket kvar av de där pengarna efter att mobiloperatörerna tagit sin del av kakan :D

Så här mycket får jag in (exkl. moms) för varje SMS (kostar 10kr för er):

Telia: 5,57 SEK

Vodafone: 5,01 SEK

Tele2: 4,87

Sen så har jag ingen f-skattesedel så då måste jag betala skatt på det också och då blir det bara kvar ca 3 kr... men det är ju fortfarande bättre än inget! Det är ju gratis för mig att sätta igång så vi lär ju inte gå back på det ^_^

Sen en fråga... i varje SMS måste man skicka en kod (tex "GET GTA"), jag måste ha GET men GTA kan bytas ut mot vad som hellst. Vad tycker ni jag ska ta där? Det ska inte vara så långt för det är bara jobbigt att knappa in men vad tycker ni? GTA tycker jag är bra i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett litet tips... Man kan ju ha så att man kan skicka hälsningar via sms... (typ lunarstorm)

Jag kan/ska fixa så man får en kod för varje SMS. Sen ska man kunna använda denna kod på olika sätt här på GTAsajten. En sak kanske skulle vara något rullande band med hälsningar, men det bli ju ganska dött om jag bara får in ett SMS varanan dag...

En annan sak är naturligvis super member i forumet eller varför inte en mailadress som "vad-du-vill@gtasajten.com" (vi har ca 70 st lediga :huh:). Det finns nog mycket kul man kan komma på ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan sätta igång SMS-tjänsten redan ikväll om jag vill ^_^

Tyvärr så får man inte så mycket kvar av de där pengarna efter att mobiloperatörerna tagit sin del av kakan :blink:

Så här mycket får jag in (exkl. moms) för varje SMS (kostar 10kr för er):

Telia: 5,57 SEK

Vodafone: 5,01 SEK

Tele2: 4,87

Sen så har jag ingen f-skattesedel så då måste jag betala skatt på det också och då blir det bara kvar ca 3 kr... men det är ju fortfarande bättre än inget! Det är ju gratis för mig att sätta igång så vi lär ju inte gå back på det :D

Sen en fråga... i varje SMS måste man skicka en kod (tex "GET GTA"), jag måste ha GET men GTA kan bytas ut mot vad som hellst. Vad tycker ni jag ska ta där? Det ska inte vara så långt för det är bara jobbigt att knappa in men vad tycker ni? GTA tycker jag är bra i alla fall.

GTA blir nog bra....

Men kan du inte ha små bokstäver?? Stora är jobbiga att skriva på mobilen... :D

Sen tycker jag att en mail skulle sitta fint efter ett SMS bidrag... :D Eller?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SMS-systemet är nästan klart men ni kommer inte att få använda det än på ett tag...

I själva verket kommer det nog att sättas i bruk redan ikväll och testas under natten men jag får inte ge ut det till er förens jag skrivit på ett viktigt avtal och det kan ta tid då det ska postas fram och tillbaka... räkna med en vecka....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SMS-systemet är nästan klart men ni kommer inte att få använda det än på ett tag...

I själva verket kommer det nog att sättas i bruk redan ikväll och testas under natten men jag får inte ge ut det till er förens jag skrivit på ett viktigt avtal och det kan ta tid då det ska postas fram och tillbaka... räkna med en vecka....

har det hänt nåt nytt? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har det hänt nåt nytt?  ^_^

Systemet är redan klart och jag jobbar på en GUI just nu.

Jag har extremt mycket i skolan nu tills på onsdag så jag tror inte jag blir klar med det innan men man vet ju aldrig. Jag får sätta igång det närsomhelst iallafall. Kanske torsdag, kanske innan >_<

Min kontaktperson har tagit ledigt tills torsdag kl 21:00 så om det blir problem så blir det PROBLEM :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, sms-systemet blir kraftigt fösenat nu då det stundtals (i 4-5 dagar) har tagit 60-70% av dabasserverns processorkraft!

Jag är livrädd att få mail från serveradmins men som tur är verkar de (en iaf) vara lite intresserade av GTA då detta stod längs ner i ett mail :(

... Du föresten… Jag har väntat på GTA3 Vice City till PC länge nu. Du råkar inte veta lite närmare när det förväntas släppas för PC? ...

:alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, sms-systemet blir kraftigt fösenat nu då det stundtals (i 4-5 dagar) har tagit 60-70% av dabasserverns processorkraft!

Jag är livrädd att få mail från serveradmins men som tur är verkar de (en iaf) vara lite intresserade av GTA då detta stod längs ner i ett mail :(

:alien:

hehe... :ermm: de verkar vilja att din sida a ska vara kvar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...