Jump to content

Nej! Inte redan...


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan du inte ordna en sida där man kan donera pengar till GTAsajten, det finns säkert många som vill hjälpa till att hålla GTAsajten vid liv.  :angry:

När jag fyller 18 ska jag fixa så man kan donera via bankgiro men det är ett halvår kvar...

Jag har dock en del kompisar som fyller innan... fast jag tror inte de orkar krångla med bankgiro bara för GTAsajten... men jag ska iaf försöka :P

Speeder: Ingen av dom har klarat GTA3 än, även om de är ganska intresserade av Vice City :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vorre riktigt smart men jag tror inte det blir så billigt... telia tar säkert ut en startavgift på minst 10 000 eller nått :angry:

Jaha....jag tänkte det är väl en privat person som driver dekrim(Har inte sett nån sponsor grej iaf)och han har ju SMS tjänster där man kan betala från 10-30 kr för olika grejer(Komma ut ur fängelset tex)....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här gick verkligen snabbt! :angry:

"... Efter kontakt med Andreas som driver och utvecklar dekrim.tk har vi hört att du är intresserade av våra betalningslösningar via sms (det är alltså vi som har skräddarsytt tjänsterna på bl a dekrim.tk)

Vi kan erbjuda dig sms-underhållning, i form av ringsignaler, loggor, bilder, sms-tävlingar m.m, men även skräddarsy lösningar likt dekrim-systemet, med micropayments och dylikt.

Vi kan börja med att du skriver ner en liten presentation om gtasajten.com och berättar lite om dina ideer & vad du tänkt att erbjuda, så utgår vi därifrån. Jag är säker på att vi ska komma överens och lyckas skapa ett mervärde för dina besökare samt ytterligare en intäktskälla för dig och din site.

Jag ser fram emot att höra av dig! ..."

Väldig tillmötagåendes! Tur att man har lov en dag till så jag hinner svara, det här ser verkligen bra ut :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går men det tar för det första väldigt lång tid att göra och trafiken lär öka rejält. Det sista kan man dock fixa genom att lägga webspelet på GTAsajten-Storage.com....

Det skulle vara kul att ha ett sånt faktiskt....nårra medlemmar kan ju hjälpa till och utforma spelet å så(Jag har några ider)....och jo trafiken lär ju öka...och det kunde ju va ett sånt där det kostar 10-30 spänn att va mä(Via SMS då!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...