Jump to content

Nej! Inte redan...


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas att de är snälla igen B)

Egentligen skulle jag fått betala lite över 400 bara för förra månaden...

Dom skulle egentligen kunna kräva massor av pengar ifrån mig nu, tänk om de kommer med en räkning på över 3000 dagen då det är dags att förnya kontot :D

Då går jag och GTAsajten i konkurs...

Hjälp! Det får inte hända!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör en medlem.spray.se adress

Jo men då GTAsajten kör ASP och det finns nog inte där :P

Jag blev dock överaskad att det stod "Obegränsat med trafik", de flesta gratis webbhotellen tillåter bara 500mb/mån vilket skulle innebära att GTAsajten kunde vara uppe i en halv dag/månad B)

Jag tror inte 50mb räcker heller, vi har redan 40mb på lagringsservern och nästan lika mycket på huvudservern + forumets databas som snart är 25mb. Dessutom har vi loggar på 212mb :D

Nåja, tack för tipset B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men då GTAsajten kör ASP och det finns nog inte där :lol:

Jag blev dock överaskad att det stod "Obegränsat med trafik", de flesta gratis webbhotellen tillåter bara 500mb/mån vilket skulle innebära att GTAsajten kunde vara uppe i en halv dag/månad B)

Jag tror inte 50mb räcker heller, vi har redan 40mb på lagringsservern och nästan lika mycket på huvudservern + forumets databas som snart är 25mb. Dessutom har vi loggar på 212mb B)

Nåja, tack för tipset :P

Tipset..? ja skoja bara... :D

Finns de inga bättre webbhotel...?

Du sa att du försökte med TradeDoubler, går de bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får dom göra så? Komma och kräva pengar i efterhand? B)

Om jag gått över gränsen får dom nog det eftersom att jag betalar årsvis.

Men på nått sätt måste det gå att fixa... om dom nu skulle kräva mig på pengar...

På TradeDoubler har vi ca 360 kr men det är brutto så det ska "dubbelskattas" först.

Först arbetsgivarskatt och sedan vanlig skatt, det blir ungefär hälften kvar...

Tror dock det blir bättre på våren då alla ska förboka VC: PC, CDON har ju ett bra rykte nu också då alla fick VC: PS2 första dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag gått över gränsen får dom nog det eftersom att jag betalar årsvis.

Men på nått sätt måste det gå att fixa... om dom nu skulle kräva mig på pengar...

På TradeDoubler har vi ca 360 kr men det är brutto så det ska "dubbelskattas" först.

Först arbetsgivarskatt och sedan vanlig skatt, det blir ungefär hälften kvar...

Tror dock det blir bättre på våren då alla ska förboka VC: PC, CDON har ju ett bra rykte nu också då alla fick VC: PS2 första dagen!

Vad nu Hultan snackar om ( :P ) så hoppas jag han får mycket pengar!! -_-:D:D:(

Annars kan jag skicka en 50 lapp eller 2 till dig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett bankgiro vore inte så dumt men man måste vara 18 så det tar ett halvår innan jag kan göra nått sånt.

I så fall kunde man ha en lista på förstasidan där de 10 som donerat mest ligger på en topp10 list, alla gillar ju att synas -_-

För tillfället kan man bara stödja GTAsajten genom att köpa varor i webshopen... hoppas på en köpkraft då Vice City: PC kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man skulle ju kunna fråga dom som gör gta-spelen om dom vill sponsra. :wacko:

på så vis kommer det inte så där mycke reklam som man tänker på, eller hur... :)

Glöm det, de ger inte ett öre och de blir bara irriterade om man mailar dom.

Regel nr.1: Det är inte du som kontaktar R*, det är de som kontaktar dig!

Man kan möjligtvis få konstiga paket av dom med vinstpriser och lite så men inget annat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...