Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lite off topic men för alla er som kommer ihåg ett Catalina uppdrag:

Hon säger att hon har dödat sina 4 tidigare män men att hon inte vill döda CJ för att hon älskar honom (rätt/fel?)

och sen så läste jag igår att det fanns 4 gravar i närheten av hennes hus (stämmer det?)

Kan ej kolla det själv just nu så jag undrar om någon vet.

När jag läste du skrev så åkte jag till Catlinas hus för att kolla, där fanns inte fyra gravar ;P men det fanns TRE gravar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Jag vet inte vad det ar för bil, det var på natten. Jag var jagad av 3 poliser och jag tog en genväg genom sågvärket, sen såg jag en bil som sakta körde där, vet inte vad det var för bil, såg den på ganska långt avstånd, och det var natt så jag såg inte villken bil det var. Jag körde på en väg som går lite nedanför såg värket, och då såg jag en bil som körde där uppe, när jag for ditt var den borta. Och den rullade i allfall inte, som spökbilen. Sen har jag hört att man kan bli jagad av spökbilen om man far till Back O Beyound när det regnar, men det är säkert bara ett rykte.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad det ar för bil, det var på natten. Jag var jagad av 3 poliser och jag tog en genväg genom sågvärket, sen såg jag en bil som sakta körde där, vet inte vad det var för bil, såg den på ganska långt avstånd, och det var natt så jag såg inte villken bil det var. Jag körde på en väg som går lite nedanför såg värket, och då såg jag en bil som körde där uppe, när jag for ditt var den borta. Och den rullade i allfall inte, som spökbilen. Sen har jag hört att man kan bli jagad av spökbilen om man far till Back O Beyound när det regnar, men det är säkert bara ett rykte.. ;)

Om du vart jagad av polisen var det säkert en polisbil du såg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Det var inte en polis bil, det finns bara bara ''Rancher'' bilar ute på landet. Och det var ingen ''Rancher'' bil. Och den hade inte sirener, är säker till 100% attd et inte var en polisbil. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bygger Huset Som Gud Åter Glömde på värkligheten? Har den filmen.. :P

Ja, fast killen var väldigt våldsam och hade alvarliga psykiska problem i verkligheten. Han sköt sinna föräldrar och 3 syskon till döds med ett hagelgevär, sprang sedan efter hjälp och påstod att någon annan hade gjort det.

Polisen kom snabbt på att det var han själv. En präst fick för sig att han var besatt och sedan bestämde sig någon för att ändra om storyn.

Men jag kommer inte ihåg vilken av filmerna som "mördar hela familjen" storyn utspelar sig. Det är bara den som är san.

Exorsisten bygger också på verklighet. Berättelsen är framställd efter en prästs dagbok om en exorsism han gjorde. Den sanna berättelsen (Alltså en domumentär skilldring av dagboken) gick på TV4 för några år sen.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exorsisten bygger också på verklighet. Berättelsen är framställd efter en prästs dagbok om en exorsism han gjorde. Den sanna berättelsen (Alltså en domumentär skilldring av dagboken) gick på TV4 för några år sen.

Men dom väll kommit på storyn om att flickan blev besatt och allt sånt, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, om nu så många SA-spelare inte har ett bra bildbevis så kan han ju inte finnas, det är inte troligt.

Topp3: Ja, speciellt i ditt inlägg.

Låt oss säga att 50% av alla LF-bilderna är fake, 15% har inte kamera, dom andra 15% har kamera men kanske inte kan lägga upp det på datorn av vissa skäl. då finns det bara en liten grupp på 20% som kan bevisa det och det resulterar till lite bilder ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...