Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag spenderade hela kvällen där igår. Typ 10 nätter med regn och ingeting. Jag trodde verkligen det kunde vara sant. Kan ju vara det fortfarande men jag orkar inte spendera flera hela dagar med att stå med CJ i ett litet hus och vänta på en galen kille med motersåg i hockymask som kanske aldrig kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte sett Läderfejjan eller hört något skratt / motorsåg.

Tror själv inte att han finns.

Jag förstår inte varför en massa noobar kommer med fake-bilder och säger att dom är superäkta och fortsätter stå fast vid att det ÄR äkta när det är så otroligt dåligt fejkat att man vill slå dom. LÄGG AV MED DET.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han började gråta när Leatherface kom!!

Varför gjorde han det!?

Han står och skjuter med automat gevär mot 27 militärer och 3 pansarvangnar, tar ett stridsflyg och börjar skjuta missiler mot area 69 och jagas av andra stridsflyg som tack, deltar i gängkrig och knark handel utan att bli skraj och så skulle han bli rädd för en tokig bonnläpp som fått en hockey-mask i 15 årspressent av sin morsa!?

Låter väldigt osanolikt! Det är inte den CJ som jag känner... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gjorde han det!?

Han står och skjuter med automat gevär mot 27 militärer och 3 pansarvangnar, tar ett stridsflyg och börjar skjuta missiler mot area 69 och jagas av andra stridsflyg som tack, deltar i gängkrig och knark handel utan att bli skraj och så skulle han bli rädd för en tokig bonnläpp som fått en hockey-mask i 15 årspressent av sin morsa!?

Låter väldigt osanolikt! Det är inte den CJ som jag känner... :o

Hockeymask? Nej nej! Mask av människoskinn!

Men han börjar gråta för Läderfejs ser så läskig ut! Också har han en motorsåg!! :P Jag lovar! Detta jag säger nu är INTE fake!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hockeymask? Nej nej! Mask av människoskinn!

Men han börjar gråta för Läderfejs ser så läskig ut! Också har han en motorsåg!! :P Jag lovar! Detta jag säger nu är INTE fake!

1) Nej det är inte en maska av människo skin utan en mask!

2) CJ har väl oxå en motorsåg... Och ett hagelgevär, varför skjuter han inte honom bara!?

3) Är du seriös!? Menar du att bilderna skulle vara äkta!? :o:P

Tagga ner kompis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Nej det är inte en maska av människo skin utan en mask!

2) CJ har väl oxå en motorsåg... Och ett hagelgevär, varför skjuter han inte honom bara!?

3) Är du seriös!? Menar du att bilderna skulle vara äkta!?  :P  :o

Tagga ner kompis...

Har inte skrivit maska... :P

Och nej, jag är oseriös, jag är inte dum i huvet!

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...