Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hittade en sida en gång där det fanns ALLT om övernaturligt i SA.

Där fanns bl.a bilder och text om fallande folk helt utan förklaring, spöklika tags på väggar som bara kommer fram under nattetid i gränder i los Santos mm.

Skulle gärna vilja hitta den sidan igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Några saker som jag såg på hemmsidan. (Vill att alla som besöker tråden ska se det.)

Go to the cabin in the Fisher's Lagoon when it is raining and wait inside. You will hear someone say "Piggy" outside. If you go outside he is walking towards you, clutching his chainsaw . (Nån har hört röster vid den där stugan här på forumet har jag för mig.)

Om leather face:

Go to the Panoptigon between 16:00 and 05:00 when it is raining and go in the shack with the chainsaw outside it. Wait and Leatherface will appear. He will say "I'm going to kill you Piggy!" and slowly walk towards you. He then kills you with one blow of his chainsaw.

Det sägs att han ochså ska finnas vid bryggan i Palomino Creek, han ska visst sitta på rulllstolen som är längst ute på bryggan. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en sida en gång där det fanns ALLT om övernaturligt i SA.

Där fanns bl.a bilder och text om fallande folk helt utan förklaring, spöklika tags på väggar som bara kommer fram under nattetid i gränder i los Santos mm.

Skulle gärna vilja hitta den sidan igen.

Har också letat efter den sidan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kanske menar ruttna tomater.. ;) Nån som vill söka efter leatherface och skaffa bild bevis, skriv inte att ni sett han om ni inte har en bild.

Jag kommer defenitift leta efter lädersaken efter det jag läste på hemsidan men jag kommer inte kunna lägga upp en bild och det tror jag inte andra kommer att göra häller! jag har inte rätt urustning eller en kamera eller jo, mobilkameran men jag vet inte hur man för över bilder från moben till datorn ;) .

får inte häller tillbaka ps2 för ens på fredag, håller på att chippa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Jag vet inte om den är fake, konstigt med så dålig kvalite, fast den blir sämre då det är natt och regnar.. Vet nån villen stuga/rucken det är, finns flera stycken vid såg värket.

Så här kommer jag att göra för att få se han (Har tittat på en bild.)

1: Pistol uppe.

2: Fullt med liv.

3: Han kommer 03:44 enligt bilden. (Kanske bara är så på en viss dag.)

4 Det måste regna.

Sen tror jag det stog nåt om att man ska gå in och ut från huset där han är.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om den är fake, konstigt med så dålig kvalite, fast den blir sämre då det är natt och regnar.. Vet nån villen stuga/rucken det är, finns flera stycken vid såg värket.

Så här kommer jag att göra för att få se han (Har tittat på en bild.)

1: Pistol uppe.

2: Fullt med liv.

3: Han kommer 03:44 enligt bilden. (Kanske bara är så på en viss dag.)

4 Det måste regna.

Sen tror jag det stog nåt om att man ska gå in och ut från huset där han är.

Var ligger sågvärket??

karta man kan pricka ut på ^_^.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit kul om det varit sant. Kanske är det samma som några andra berättat om där nåt okänt plötsligt dödade dem med motersåg och det blev fel på deras sparfiler.

Fast det hela verkar en aning för bra för att vara sant. T ex en länk till en sida med en film på honom men sidan finns inte.

Men jag ska också kolla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fakade bilder på leatherface, han är inte mörkhyad och han har inte hockeymask. ^_^

Nej, jag vet.

Men Leatherface är bara vad vi kallar honom för att han påminner om honom. Troligare är det att det är killen från Manhunt. Han med Hockymasken. Om han finns med i spelet, alltså.

Tack, Mr 7.2. Var ligger det?

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...