Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

Asså nu lägger jag av med detta förbannade letande efter Leatherface, har varit där i hela 5(gta dagar) men inte ett ända spår inget skratt inget motorsågsljud, inget.

Och dessutom om folk her sett varför lägger dom inte utt bilder?

Näää nu lägger jag av med Leatherface letandet iaf, jag kan dra en slutsats, LEATHERFACE FINNS INTE SÅ DET SÅ!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om man är så dum att man klickar på en länk, jadå får man bah skyll sig själv!!

Men grejen va att snubben som länkade till det sa bara att det fanns äckliga bilder på hemsidan men det framkom alldrig att det va det på länken som han länkade till.(i vanliga fall så brukar man alldrig länka till döda meniskor). då tryckte jag på länken och ska skumläsa lite snabbt och ser ett lik som hänger uppochner och uppskärt i magen. ska jag skylla mig själv då?? fan häller!!!

edit: han länkde den i den här topicen som hanlade om lädersaken. trodde det hade med SA eller något sånt att göra.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men grejen va att snubben som länkade till det sa bara att det fanns äckliga bilder på hemsidan men det framkom alldrig att det va det på länken som han länkade till.(i vanliga fall så brukar man alldrig länka till döda meniskor). då tryckte jag på länken och ska skumläsa lite snabbt och ser ett lik som hänger uppochner och uppskärt i magen. ska jag skylla mig själv då?? fan häller!!!

edit: han länkde den i den här topicen som hanlade om lädersaken. trodde det hade med SA eller något sånt att göra.

Det är inget lik! Det är hans skin dräkt som han gjorde... :lol:

"Ed had a couple of suits: evening wear, formal wear, even a casual ensemble with a jet-black wig."

Redigerad av Yukiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är så dum att man klickar på en länk, jadå får man bah skyll sig själv!!

vice24: Vart är den sjuka tråden som du gjorde? :lol:

Ja det undrar jag oxå! Nån mod tog bort den utan förklaring!!!! :lol:

Den bröt inte mot nån regel.... Man kan åtminstonde ge mig ett argument till att den tog bort...

Jag pma jocken men han visste inget! Jag tänker lägg ut den igen och de kan inte banna mig för jag har inte gjort nåt fel?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var nån som började med person angrepp på den tråden och det var kanske därför den togs bort men det kan inte vi hjälpa att nån gör det!?

De får ju varna killen ifråga då! Inte ta bort en populär tråd med nämare 100 svar...

Okej att den var lite så sjuk men lite får man ju ta med humor....

Den inehöll inget som inte är tillåtet på forumet vad jag kan se när jag läste reglerna.

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lilla syster stavar bättre gäller er allihop här ;)

Du borde be din syster att lära dig lite av sin kunskap vad gäller stavning och gramatik!

, & . Är något man måste ha med på svenka provet för att få godkänt!

Min lilla syster stavar bättre gäller er allihop här >_< -Fel

Min lillasyster stavar bättre. Gäller er allihop >_< -Rätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni att jag blev i hjäl huggen av jason... det är sant det var vidstockarna vid angel pine han hadde hockey mask och en machete jag vet att det vapnet inte finns på san andreas men han hadde det.

Du borde prata med hobbie psykologen här på forumet!

Han kunde bedöma mitt sjukdoms tillstånd.

En riktig expertis!

Kontakta lalilelulo!... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ät litte trött och yr PGA 39 graders feber, Men ni kan väll kolla om detta kan bevisa någonting?

Och jag ber om ursäkt om deet fins någonting liknande redan:

"The film which you are about to see is an account of the tragedy that befell a group of five youths, in particular Sally Hardesty and her invalid brother, Franklin. It is all the more tragic in that they were young. But, had they lived very, very long lives, they could not have expected nor would they have wished to see as much of the mad and macabre as they were to see that day. For them an idyllic summer afternoon drive became a nightmare.

The Events of that day were to lead to the discovery of one of the most bizarre crimes in the annals of American history. The Texas Chainsaw Massacre." - August 18th, 1973

---From the opening narrative of the film, The Texas Chainsaw Massacre---

So begins one of the most infamous, incredible, and revered horror films ever made, The Texas Chainsaw Massacre, the movie that gave the world Leatherface! The names of both the film and its most recognizable villain inspire ghoulish visions of gory slaughter and decay.

Kanske är sant?

FBI's most wanted: LeatherFace.

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...