Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ska va objektiv.. 19 sidor folk som hört, sett han och vissa vet tillochmed att han har funnits på riktigt denna LF ( :ermm: ) (trots att de mera bildade på forumet har yttrat sig och visat klara bevis på att nån galen texaskille aldrig funnits). Som sagt 19 sidor.. UTAN ETT ENDA KORT SOM KAN VA AV VÄRDE. Ur objektivt perpektiv; han finns ej. Hur kan folk fortfarande tro på detta är den riktiga mystiken, blir rädd när jag tänker på det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyligen hört ryktena om Leatherface, Bigfoot, spökbilar o ufon. Det verkar inte vara sant, men bara ryktena medför lite skräck och ökat intresse för spelet. OM nåt av dessa rykten är sanna skulle det vara jävligt coolt. JÄVLIGT!

Jag har förresten sett den där sönderslagna bilen oxå. Men jag hörde inget skratt osv...

Leatherface är väl från Texas? Vad fan skulle han göra í SA?

Jag tror det jag ser, så jag vill ha fotobevis innan jag säger nå mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e 100% säkert om att easter eggs fínns för om ni tar en jetpack o åker upp till toppen av golden gate bron (Gant Bridge nånting heter den, den går iallafall från Söder till Norr längst till vänster om San Fierro) så finns d en skylt där uppe där det står: "No easter eggs up here, GET DOWN!" åk upp dit om ni inte tror mig :mellow::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det e 100% säkert om att easter eggs fínns för om ni tar en jetpack o åker upp till toppen av golden gate bron (Gant Bridge nånting heter den, den går iallafall från Söder till Norr längst till vänster om San Fierro) så finns d en skylt där uppe där det står: "No easter eggs up here, GET DOWN!" åk upp dit om ni inte tror mig :shifty::mellow:

nu ljög du :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Jag tror på han, fast undrar varför ingen har fåt en bild på han. Och VART exakt ska man stå för att se han? :angry:

Okej, jag har ju inga BEVIS men allvarligt: Spelet är FETT stort. Det hade inte fått plats med såna nollor som leterface eller dylikt tror jag.... Lägg ner...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...