Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

Låt oss säga att 50% av alla LF-bilderna är fake, 15% har inte kamera, dom andra 15% har kamera men kanske inte kan lägga upp det på datorn av vissa skäl. då finns det bara en liten grupp på 20% som kan bevisa det och det resulterar till lite bilder ;) .

Enligt det du skrivit så menar du att 30% inte har möjligthet att ta/visa bilder. Det betyder att de övriga är 70%, inte 20% som du skriver. Du måste ju utgå från 100%!

enkel uträkning: Alla GTA SA spelare - de trettio procent som inte har möjlighet = De övriga som har möjlighet.

I siffror: 100 - 30 = 70

Alltså är det inte bara 20%, utan hela 70% som har möjlighet att ta bilder enligt dig. Och du menar att av de bilder de här 70% tar är hälften fake. Skriv bättre om du menar något annat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men dom väll kommit på storyn om att flickan blev besatt och allt sånt, eller?

Ja. Det var en pojke i verkligheten.

gurfi, du räknade lite fel där tror jag med. Men det är ju så att ändast ett fåtal har möjligheten att lägga ut bilder på internet och en massa förfalskar bilder istället. Och tyvärr är de så ducktiga på det ibland att det är svårt att se skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt det du skrivit så menar du att 30% inte har möjligthet att ta/visa bilder. Det betyder att de övriga är 70%, inte 20% som du skriver. Du måste ju utgå från 100%!

enkel uträkning: Alla GTA SA spelare - de trettio procent som inte har möjlighet = De övriga som har möjlighet.

I siffror: 100 - 30 = 70

Alltså är det inte bara 20%, utan hela 70% som har möjlighet att ta bilder enligt dig. Och du menar att av de bilder de här 70% tar är hälften fake. Skriv bättre om du menar något annat!

Jag har utgått från 100%!

Låt oss säga att 50% av alla LF-bilderna är fake. 15% har inte kamera, dom andra 15% har kamera men kanske inte kan lägga upp det på datorn av vissa skäl. då finns det bara en liten grupp på 20%.

50+15+15=80, eller har jag räknat fel?

80+20=100, eller har jag räknat fel där också?

Enligt det du skrivit så menar du att 30% inte har möjligthet att ta/visa bilder. Det betyder att de övriga är 70%, inte 20% som du skriver. Du måste ju utgå från 100%!

Tror att det är du som har räknat lite fel. det jag skrev va, 50% är fake, 30% har ingen kamera/kan inte lägga upp bilder på nätet och övrig 20% är INTE fake.

du lyckades få ihop att 70% kan visa upp bilder, eller? dom 50% som är fake behöver inte vara bilder från tv-spelet, eller? :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har utgått från 100%!

Tror att det är du som har räknat lite fel. det jag skrev va, 50% är fake, 30% har ingen kamera/kan inte lägga upp bilder på nätet och övrig 20% är INTE fake.

du lyckades få ihop att 70% kan visa upp bilder, eller? dom 50% som är fake behöver inte vara bilder från tv-spelet, eller? :P .

Hur gammal är du? Märker att du inte går natur iaf...

Du skrev att 50% av alla bilder är fake. Det betyder inte att 50% av alla som har GTA SA gör fake bilder. För du kan ju ninte blanda ihop bilder med människor, om du förstår vad jag menar.

Tänk igenom det du och jag har skrivit så ser du vem som har rätt. De som kan procenträkning någolunda bra kan försäkra dig om att jag har rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gammal är du? Märker att du inte går natur iaf...

Du skrev att 50% av alla bilder är fake. Det betyder inte att 50% av alla som har GTA SA gör fake bilder. För du kan ju ninte blanda ihop bilder med människor, om du förstår vad jag menar.

Tänk igenom det du och jag har skrivit så ser du vem som har rätt. De som kan procenträkning någolunda bra kan försäkra dig om att jag har rätt.

Finns det nån mer än jag som tycker att denna disskution hurvida nån räknat rätt eller fel är ointressant?!

Spelar ingen roll om det är rätt räknat till 103% bara man fattar vad man menar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gammal är du? Märker att du inte går natur iaf...

Du skrev att 50% av alla bilder är fake. Det betyder inte att 50% av alla som har GTA SA gör fake bilder. För du kan ju ninte blanda ihop bilder med människor, om du förstår vad jag menar.

Tänk igenom det du och jag har skrivit så ser du vem som har rätt. De som kan procenträkning någolunda bra kan försäkra dig om att jag har rätt.

"Hur gammal är du??" Ska jag tolka det som förolämpning? bara barnsligt att försöka provocera än i en oenad disskution :P .

Anledningen till att jag gjorde en procenträkning va för att Jocken antydde att många gör fakebilder och att det inte finns många bildbavis men folk säger att dom har sätt han. det kanske inte är helt rätt att göra en procenträkning men jag visste inte hur jag skulle lägga upp det och därför gjorde jag det.

jag har inte antyt att alla som har SA gör fakebilder! vad har du fått det ifrån?? (nej, jag förstår inte vad du menar).

därimot sa jag att dom som HAR lagt ut bilder på LF så är 50% fake!

som jag skrev innan så har jag utgått från 100%. visade det i förra inlägget^^.

edit: eftersom vissa här tycker att denna offt. är jobbig så kan du PM:a mig om du vill driva denna disskution vidare..

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nån mer än jag som tycker att denna disskution hurvida nån räknat rätt eller fel är ointressant?!

Spelar ingen roll om det är rätt räknat till 103% bara man fattar vad man menar!

Jag tycker det börjar spåra ur, OCH bli väldigt tråkigt.

Iaf, hoppas verkligen på att Leatherface finns, alltid kul med mera ägg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Hur gammal är du??" Ska jag tolka det som förolämpning? bara barnsligt att försöka provocera än i en oenad disskution :P .

Anledningen till att jag gjorde en procenträkning va för att Jocken antydde att många gör fakebilder och att det inte finns många bildbavis men folk säger att dom har sätt han. det kanske inte är helt rätt att göra en procenträkning men jag visste inte hur jag skulle lägga upp det och därför gjorde jag det.

jag har inte antyt att alla som har SA gör fakebilder! vad har du fått det ifrån?? (nej, jag förstår inte vad du menar).

därimot sa jag att dom som HAR lagt ut bilder på LF så är 50% fake!

som jag skrev innan så har jag utgått från 100%. visade det i förra inlägget^^.

edit: eftersom vissa här tycker att denna offt. är jobbig så kan du PM:a mig om du vill driva denna disskution vidare..

Du verkar inte förstå och mina förklaringar verkar inte leda någonstans. Vi lägger ner nu på en gång. Tack!

Varför tror folk leatherface är med i GTA SA egentligen? Jag bara undrar hur det hela började.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
När jag var i det gjorde det uppdraget så så jag en tractor som kom imåt mig och sen sprängdes jag :lol:

Tack för att du tog upp den här tråden, fan vad roligt det va att läsa det första sidorna "jo han finns har sett han vid wi zi mi uppdraget !!", "leatherface fanns på riktigt!", "slutet motorsågsmassakern är riktigt filmat!". Guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...