Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

Var in på gamefaqs forum och någon där påstod sig ha sett leatherface.

Detta är vad han skrev:

Another Myth, but oh so true: Leatherface

I lost the race on the mission Wu Zi Mu at the finish line, I was in a roadrunner.

So I started to ride back the way I came and I seen a chainsaw by some logs, so I got down and picked it up, and I started playing with it, trying to cut logs and stuff, but I heard another chainsaw go off, I looked around and this big dude came out the loghouse that was there.

I switch to my shotgun only to get chopped up, I went back but no luck and I dont carry a camera with me.

He was wearing black shredded rags or something and his mask was slightly different, but it was dark and raining.

If anybody comes across him, please post.

Någon som tror honom? Kan ju vara mycket möjligt med tanke på alla andra saker som man sett som t ex spökbilarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kan vara honom jag hörde skratta.. hörde nåt jag trodde var en sanches på långt avstånd innan :S finns ju en väg inte så långt därifrån och fordonen brukar ju låte lite annorlunda på avstånd

edit: menar att det jag trodde var sanchez i själva verket kan ha varit en motorsåg (hade aldrig använt motorsågen i spelet när det hände så jag visste inte hur den lät)

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan vara honom jag hörde skratta.. hörde nåt jag trodde var en sanches på långt avstånd innan :S finns ju en väg inte så långt därifrån och fordonen brukar ju låte lite annorlunda på avstånd

edit: menar att det jag trodde var sanchez i själva verket kan ha varit en motorsåg (hade aldrig använt motorsågen i spelet när det hände så jag visste inte hur den lät)

hörde oxå nån skratta följt av ett konstig ljud uppe vid catalina stuga, precis när jag klarat ett uppdrag :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...