Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

Vafan tror du? Du gjorde dig lustig med bumbibjörnarnas skit. Vill bara påpeka att jag sa att jag tyckte mig höra x-files musiken och med det menar jag inte att jag hörde den, kan lika gärna komma från nåt annat eller vara en inbillning men var inte så jävla snabb med att göra dig rolig, blir jävligt förbannad på sånt. -_-

lugna ner ;) förlåt då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såhär ligger det till.....

"Leatherface" i det sammanhanget fanns ej på riktigt.

Däremot är både Leatherface och Buffalo Bill (När lammen tystnar) löst baserade på Ed Gein, som från 40-talet och en bit framåt mördade och skinnflådde kvinnor vars hudar han använde som möbelklädsel och annat. Han gjorde dessutom en helkroppsdräkt av människohud åt sig själv, gjorde skålar av deras skallar och samlade kvinnliga könsorgan i en skolåda.

Observera att jag inte läst igenom alla inlägg, så jag vet inte om någon redan nämnt detta.

Är förövrigt riktigt jävla sugen på SA

post-31-1099687984_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär ligger det till.....

"Leatherface" i det sammanhanget fanns ej på riktigt.

Däremot är både Leatherface och Buffalo Bill (När lammen tystnar) löst baserade på Ed Gein, som från 40-talet och en bit framåt mördade och skinnflådde kvinnor vars hudar han använde som möbelklädsel och annat. Han gjorde dessutom en helkroppsdräkt av människohud åt sig själv, gjorde skålar av deras skallar och samlade kvinnliga könsorgan i en skolåda.

Observera att jag inte läst igenom alla inlägg, så jag vet inte om någon redan nämnt detta.

Är förövrigt riktigt jävla sugen på SA

"Läbbig" kille! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär ligger det till.....

"Leatherface" i det sammanhanget fanns ej på riktigt.

Däremot är både Leatherface och Buffalo Bill (När lammen tystnar) löst baserade på Ed Gein, som från 40-talet och en bit framåt mördade och skinnflådde kvinnor vars hudar han använde som möbelklädsel och annat. Han gjorde dessutom en helkroppsdräkt av människohud åt sig själv, gjorde skålar av deras skallar och samlade kvinnliga könsorgan i en skolåda.

Observera att jag inte läst igenom alla inlägg, så jag vet inte om någon redan nämnt detta.

Är förövrigt riktigt jävla sugen på SA

Det var precis det jag påpekade, tack för att man fick lite stöd. Men du vet att leeatherface finns på rikitgt sök på google jug fö faen n00bzor se bevis bah där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leatherface attakerade mig nu -_- Skit läbbigt! Sprang runt vid stället Tidsam visar.

Lekte med motorsågen som ligger där, sen berserkar han ut ur huset hinner inte dra upp mina mac10's innan han sågar ihjäl mig. Har mobil kameran här nu och ska fixa fram han igen! Då ska ni få se på bevis.

Letat efter han vid Sågeriet sen kl 19:00 (Riktig tid typ)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leatherface attakerade mig nu -_- Skit läbbigt! Sprang runt vid stället Tidsam visar.

Lekte med motorsågen som ligger där, sen berserkar han ut ur huset hinner inte dra upp mina mac10's innan han sågar ihjäl mig. Har mobil kameran här nu och ska fixa fram han igen! Då ska ni få se på bevis.

Letat efter han vid Sågeriet sen kl 19:00 (Riktig tid typ)

Var på den platsen hittade du själa motorsågen? jag har inte hittat den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och om att leatherface skulle ha funnits på riktigt. HAHAHAHAHA jo visst motorsågsmassakern är vagt baserad på en verklig historia om en man som tog hem tjejer som han dödade, flådde och använde deras skin till att sy kläder, fotöljer mm.

eeeeee NEJ! Det är ju 'när lammen tystnar'.

Och MM är baserad på en sann historia... 6 ungdomar (mer, mindre?) blev brutalt mördade i Texas... men allt är fortfarande ett mysterium.. det skedde med motorsåg, men mördarkaraktären är väl lite överdriven....

....eller.... -_-

EDIT: Detta är min 200:e post ;):P

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan alla bara sluta med "Finns leatherface på riktigt" tjafset?

Alla som gillar skräck eller är allmänt intresserade av seriemördare vet att Tobe Hoopers inspirationskälla till leatherface var Ed Gein. Sen om det finns någon, några galningar som springer omkring och mördar folk med motorsåg, så är det defentivt inte dom leatherface är baserade på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leatherface attakerade mig nu -_- Skit läbbigt! Sprang runt vid stället Tidsam visar.

Lekte med motorsågen som ligger där, sen berserkar han ut ur huset hinner inte dra upp mina mac10's innan han sågar ihjäl mig. Har mobil kameran här nu och ska fixa fram han igen! Då ska ni få se på bevis.

Letat efter han vid Sågeriet sen kl 19:00 (Riktig tid typ)

Vart på platsen finns motorsågen?

luddee: Båda filmerna är inspererade av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...