Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

Om ni ska knäcka gåtan så måste ni fastställa alla variablar för hans framträdande och gör en hel jävla vetenskaplig utvärdering av honom och faktorer som väder, djur, och en massa annat, och sen vafan, kan man inte ha replay i ps2 eller? då borde man ju kunna ta en jävla bild på lädermongot :D och jo han är baserad på en verklig händelse, så ni kan ju kolla i källare efter grejer som trähammare, synålar, fingerborgar, motorsågar och grejer som finns under bevismaterial på The Texas Chainsaw Massacre, kanske en början... man vet ju faktiskt inte hur finurliga dessa grejerna är.. Ni kommer säkert stöta på en jävla massa softa grejer under spelets gång >_< puss på er..

filmens hemsida kolla om ni kan hitta ett liknande hus också.. då är ni honom på spåren! ^_^

Redigerad av jeppan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är inte säker på om detta sagts, men jag tror inte det.

Men jag kan ha missat något inlägg i denna tråd.

Jag vill börja med att hänvisa till denna tråd:

Klicka här för att komma dit

På forumet har man hittat koden som skapar dessa påskägg,

och killen med koden har upptäckt två betydande saker:

Chansen att påskäggen dyker upp är 1 på 50, var 10:e

minut (riktig minut).

Alltså, var tionde minut så sker en "lottning" för att besluta

om "saken" skall visas för Carl J.

Den andra saken han är upptäckt är påskäggen bara

uppkommer mellan klockslagen 8PM till 6AM.

Om koden är riktig så bevisar den att ufon etc. finns

i spelet, men chansen att få se dom är minimal.

Kommentarer?

EDIT: Mycket tyder nu på att detta är fejk. Killen som posta

inlägget med koden (en moderator) har förmodligen spelat

oss ett spratt. Patetiska människa! Så alla ni som läser detta

inlägg kan bortse från det jag skrivit!

Redigerad av LuNk4n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inte helt omöjligt.. men det finns inget som bevisar att det varken finns UFO, leatherface eller Storfot? eller? bara nåra löjliga grejer kanske, men om alla snackar om det så måste det ju finnas.. men om nån sprider ett rykte händer det äju att folk ser nått som de tolkar som nåt annat och säger att de "har sett den".. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni ska knäcka gåtan så måste ni fastställa alla variablar för hans framträdande och gör en hel jävla vetenskaplig utvärdering av honom och faktorer som väder, djur, och en massa annat, och sen vafan, kan man inte ha replay i ps2 eller? då borde man ju kunna ta en jävla bild på lädermongot :angry: och jo han är baserad på en verklig händelse, så ni kan ju kolla i källare efter grejer som trähammare, synålar, fingerborgar, motorsågar och grejer som finns under bevismaterial på The Texas Chainsaw Massacre, kanske en början... man vet ju faktiskt inte hur finurliga dessa grejerna är.. Ni kommer säkert stöta på en jävla massa softa grejer under spelets gång B) puss på er..

filmens hemsida kolla om ni kan hitta ett liknande hus också.. då är ni honom på spåren! :angry:

fel fel fel, Texas Chainsaw Massacre är INTE baserad ppå en verklig händelse. Den är fortfarande löst inspirerad av Ed Gein! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt?

Hur gammla är ni?

Små rädda barn.... Fundera ett tag innan ni ber mamma köpa ut ett spel med 18års gräns...

Sen om LF var verklig eller inte det spelar väl ingen roll.

Vad rocksktar hittar på i spelet förvånar mig inte att de lagt till lite roliga saker i spelet men så länge ingen lägger fram bevis som kan styrkas är det fortfarande ett rykte.. och ett rykte till Rockstars fördel....

Det går inte att basera fakta och bevis på något man hört eller läst eller sett.

När man läser alla dessa inlägg om ufo, bigfot, LF. får man ju nästa själv lust att skapa ett rykte, har ni andra tänkt lika dant så är det ju bara att dra slutsatsen att det är någon som skapat ryktet och har väldigt kul och säkerligen kommer det dyka upp fler.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan vid jävla bullshit. Alla har tydligen sett honom eller hört en motorsåg eller sett en bil som kör där men ingen jävel har en bild att bevisa det med "nä jag glömde kameran". Och sen va fan vågar ni inte gå ut i skogen? Det är ju ett spel för fan, ok jag fattar om man blir lite skraj när man typ lirar ett spel som doom3 men san andreas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...