Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Moget pico väldigt moget. Okej låt oss säga att nån annan hade skrivit det där hade du ens brytt dig? svar: NEJ det enda du vill är att klaga på mig och det börjar bli jävligt jobbigt.

rapportera pico skriv o klaga på att han kämpar sig

han har inte rätt att göra d alla ska trivas i detta forum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egein2_298197_0.jpg

Där är Edward "leatherface" Gein visst han var ett psyco.. han gjorde lamskämar skålar etc. av människohud.. men den Leatherface ni ser i Motorsågsmasakern är bara en totalt förvriden bild av Edward Gein. Han är en mkt trevlig person säger dom som känner honom. bara lite rubbad.. han blev knäckt när hans mamma dog och gjorde en dräkt av hennes hud för att "bli" henne

Redigerad av atWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egein2_298197_0.jpg

Där är Edward "leatherface" Gein visst han var ett psyco.. han gjorde lamskämar skålar etc. av människohud.. men den Leatherface ni ser i Motorsågsmasakern är bara en totalt förvriden bild av Edward Gein. Han är en mkt trevlig person säger dom som känner honom. bara lite rubbad.. han blev knäckt när hans mamma dog och gjorde en dräkt av hennes hud för att "bli" henne

han skulle ja inte vilja träffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var faktiskt på väg mot det lilla stället öster om Fern Ridge där vissa sägs ha sett Leatherface/Piggsy. När jag precis var framme där så tyckte jag att det lät precis som om någon vrålade i typ 1 sekund. Det kan ha kommit från radiokanalen också, jag lyssnade på Radio X. Eller så kan det ha varit när jag tryckte på gasen i Buffalo bilen. Var jävligt läskigt i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet det där stora stället med den trasiga Glendalen där vissa påstår sig ha sett LF? Där hittade jag två bord som någon hadde gjort hål i och på dom två borden så står texten:

Jartnur Cable Company

Carcer

Var inte Carcer en stad i Manhunt?

Grejen kanske är den att själva Piggsy eller vad han nu heter inte finns med men att dom bara har lagt med en liten text som kanske bara är själva easter egget, man hittar ju motorsågen och allt där. R" kanske bara vill skrämma upp spelaren.

Så kan de nog vara tror jag, i alla fall tills jag ser honom själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet det där stora stället med den trasiga Glendalen där vissa påstår sig ha sett LF? Där hittade jag två bord som någon hadde gjort hål i och på dom två borden så står texten:

Jartnur Cable Company

Carcer

Var inte Carcer en stad i Manhunt?

Grejen kanske är den att själva Piggsy eller vad han nu heter inte finns med men att dom bara har lagt med en liten text som kanske bara är själva easter egget, man hittar ju motorsågen och allt där. R" kanske bara vill skrämma upp spelaren.

Så kan de nog vara tror jag, i alla fall tills jag ser honom själv.

LF ?? Finns inget som heter så. eller? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...