Jump to content

Leatherface


simpa88
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skulle bara kolla ifall ryktet stämde så jag drog ner till ammunation skaffa lite vapen och armour sen stack jag till öknen för att hämta stridsflyget

och drog till brädgårn det det var en riktig läskig stämning med dimma och allt

sen börja jag nojja ur och trodde jag såg nåt bakom mig så jag sprang tillnaks till planet och börja skjuta missiler vilt omkring mig men jag flög in en lada och explodera hahahah >_< fan jag fega ur totalt men nu måste jag veta ifall den här jäveln finns

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle bara kolla ifall ryktet stämde så jag drog  ner till ammunation skaffa lite vapen och armour sen stack jag till öknen för att hämta stridsflyget

och drog till brädgårn det  det var en riktig läskig stämning med dimma och allt

sen börja jag nojja ur och trodde jag såg nåt bakom mig så jag sprang tillnaks till planet och börja skjuta missiler vilt omkring mig men jag flög in en lada och explodera hahahah ;P fan jag fega ur totalt men nu måste jag veta ifall den här jäveln finns

HAHAHAHAHAHA LOL HAHAHHAAHAHHAAH >_<:P;)>_<:o:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle bara kolla ifall ryktet stämde så jag drog  ner till ammunation skaffa lite vapen och armour sen stack jag till öknen för att hämta stridsflyget

och drog till brädgårn det  det var en riktig läskig stämning med dimma och allt

sen börja jag nojja ur och trodde jag såg nåt bakom mig så jag sprang tillnaks till planet och börja skjuta missiler vilt omkring mig men jag flög in en lada och explodera hahahah  fan jag fega ur totalt men nu måste jag veta ifall den här jäveln finns

HAHAHHA!!!!! :o>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...