leftbehind Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 19 sidor, men ingen har fåt en enda bild på han.. Aa du måste väl dra fram en 4 månader gammal tråd för att säga att han inte finns, vilket man vetat i 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 MEN SLUTA DRA UPP ALLA DESSA GAMLA TRÅDAR DÅ!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Gammal tråd! Förresten om ni vill veta något om Ed Gein: http://www.rotten.com/library/bio/crime/se...illers/ed-gein/ (inte för känsliga tittare) Men gå inte in på www.rotten.com! Det är typ bilder på döda människor och olyckor... Skit äckligt Redigerad 14 mars, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Gammal tråd! Förresten om ni vill veta något om Ed Gein: http://www.rotten.com/library/bio/crime/se...illers/ed-gein/ Men gå inte in på www.rotten.com! Det är typ bilder på döda människor och olyckor... Skit äckligt Va e de som e så äckligt? de enda man ser e döda mäniskor o lite blod o inälvor... fattar inte va folk tycker de e så äckligt me sånt.. sånt vi har i oss ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det kanske är leatherface som sågar sönder alla spök bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det kanske är leatherface som sågar sönder alla spök bilar Kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Kanske det Tänk om all skulle skriva "kanske det" efter en fråga, då blir det ett riktigt spam-forum. Så skriv INTE bara "kanske det". Då är det bätttre att inte skriva nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tänk om alla skulle orka haka upp sig på folk som skrev kanske det då skulle det bli ett riktigt spam forum så haka inte upp er på andra så blir det inget spam forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tänk om alla skulle orka haka upp sig på folk som skrev kanske det då skulle det bli ett riktigt spam forum så haka inte upp er på andra så blir det inget spam forum Jag vet att det inte det är första gången DaVa spammar. Men jag har aldrig sagt åt honom att sluta så nu passade jag på att göra det. Sen är det bra att man varnar en om någon spammar, bätrre det än att alla skulle skriva "kanske det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det finns inga bevis på att leatherface inte finns med i spelet, jag vill först se bevis innan jag tror nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tänk om all skulle skriva "kanske det" efter en fråga, då blir det ett riktigt spam-forum. Så skriv INTE bara "kanske det". Då är det bätttre att inte skriva nånting Nahaj förlåt herr forumpolis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nahaj förlåt herr forumpolis Jag är ingen polis och jag har inte bestämmt att du ska sluta skriva korrta saker. Men jag vill bara att du ska veta att jag irreterar mig på din spamning ibland. Sen är det upp till dig att sluta eller inte, men som sagt så vill jag bara att du ska veta. Du kan ju tänka om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Okej han har fattat... Lägg ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Okej han har fattat... Lägg ner... Jag hoppas han har fattat, och jag har inte lust att lägga ner det här, han kallar mig forumpolis utan anledning. Det gör mig tamefan inte glad Sorry för OFFTOPIC men jag blir förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Jo jag fattar! Håller själv på och tjafsar med en idi*t (obs jag kallar inte DaVa för det) på tråden om hur man avrättar folk. Men lönt att lägga ner energi... Skit i va han tycker... Redigerad 13 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Gammal tråd! Förresten om ni vill veta något om Ed Gein: http://www.rotten.com/library/bio/crime/se...illers/ed-gein/ Men gå inte in på www.rotten.com! Det är typ bilder på döda människor och olyckor... Skit äckligt Länka inte till sånt där skit, det är ju fan äckligt!! edit: *reported* edit2: Va e de som e så äckligt? de enda man ser e döda mäniskor o lite blod o inälvor... fattar inte va folk tycker de e så äckligt me sånt.. sånt vi har i oss ffs Jag tror att kroppen är programerad för att tycka att sånt är äckligt. varför? va bra att du fråga mig den frågan: för när man ser att någon är skadad så ska kroppen reagera och tänka att man ska hjälpa den personen. Redigerad 14 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Man får bara skylla sig själv om nåt är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Man får bara skylla sig själv om nåt är äckligt. Jag är inne i ett gta-forum och trycker på en länk. på länken så är det styckade meniskor. ska jag skylla mig själv ?? tror inte det va !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag är inne i ett gta-forum och trycker på en länk. på länken så är det styckade me niskor. ska jag skylla mig själv ?? tror inte det va !! Får nog säga att jag håller med dig! Äckligt eller ej så passar det sej ej på ett forum om san andreas så att säj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Om man är så dum att man klickar på en länk, jadå får man bah skyll sig själv!! vice24: Vart är den sjuka tråden som du gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts