Jump to content

Hur hittade ni GTAsajten?


Cortez
 Share

Recommended Posts

Jag hittade sidan genom google när jag precis hade köpt GTA: Vice City, och hade fastnat på ett uppdrag, och trodde det fanns nåt fusk för att ta sig förbi uppdraget.

Men det fanns det inte. Tur var det, för senare klarade jag spelet utan fusk, hela spelet, vilken känlsa det var.. :blink: Bästa känslan efter Dildo Dodo.

Hur hittade ni denna underbara sida? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, jag hade GTA3 ett långt tag innan... men så här hittade jag hit...

Jag bytta skola inför 7:an, och då får man massa kompisar och bla Gurgel som hade vart medlem ett längre tag.

Sen ser man honom i skolan sitta inne på ett knasigt forum o dona, och vips så e jag också medlem -_-

Sen har jag ju blivit mer och mer aktiv, sen tog jag en paus och blev aktiv igen :rolleyes:

Är väldigt glad att jag hittade hit, inget jag ångrar direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade sidan någon gång under sommaren 2002 för att veta hur man kom till Fyren på gta3. Jag mailade ett par (rätt många :rolleyes: ) frågor till hultan och efter ett par mail skrev han att jag skulle ställa frågorna i forumet. Men på den tiden visste jag inte vad ett foum var :">

Sen hängde jag på gtasajten i ett halvår (för att VC info kom hela tiden) och till slut reggade jag mig här -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...