Jump to content

Hur hittade ni GTAsajten?


Cortez
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mafia king och jag skulle skaffa ett forum som hette Diablosajten, då skulle mafia king visa hur forumet skulle se ut typ..då tog han gtasajten som exempel <_< då reggade jag mig för jag var ju gta1/london/2 diggare..sen efter typ 4-6 månader köppte jag gta3,och 1 månad senare vice city :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade precis fått GTAIII så jag ville ha lite info (fusk alltså :( ) om personer och sådant. Så jag sökte på GTAfusk sedan så tänkte jag att jag kollar och ser vilka sidor som komer när man söker GTA bara och då så såg jag denna underbara sida. Och efter ett tag så reggade jag mig...

*EDIT* Undra hur Hultan kom hit :huh:<_<

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade precis fått GTAIII så jag ville ha lite info (fusk alltså :( ) om personer och sådant. Så jag sökte på GTAfusk sedan så tänkte jag att jag kollar och ser vilka sidor som komer när man söker GTA bara och då så såg jag denna underbara sida. Och efter ett tag så reggade jag mig...

*EDIT* Undra hur Hultan kom hit :huh:<_<

jo han tänkte nog, skaffa en server, och installerade forumet ? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..hösten 2002 när jag skaffat GTA3 PC hittade jag GTAsajten för första gången. Så jag kollade lite info om GTA3 och sedan klarade jag ut det och då besökte jag aldrig GTAsajten mer...Tiden gick om GTA:VC PC släpptes, så jag skaffade det och då kom jag att tänka på GTAsajten. Så jag gjorde ett återbesök och efter ett tag reggade jag men. Nu besöker jag den varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det var någon kille på fuska.se ( -_-:D:D ) som hette pikachu ( (:!!!:) ) som skrev att han stack därifrån och joinade GTAsajten. Jag älskade GTA-serien och ville bara ha en svensk sida med GTA!

Jag var gäst här förjävligt länge för jag kände mig lite osäker att gå med men sen reggade jag mig. Men jag var fortfarande aktiv på andra forum, men tillslut började jag vara aktiv med en ny användare och poff. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

såg att min kompis satt å kollade på denna sida varje dag i skolan (dock inte forumet), sen efter ett tag så tänkte jag att jag skulle kolla vad det var, letade efter fusk å downloads... sen tänkte jag kolla Forumet (som jag inte visste vad det var förut, men jag hade hört talas om ordet forum förut), sen tillslut joinade jag forumet, och är inne nästan varje deg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...