Jump to content

Hur hittade ni GTAsajten?


Cortez
 Share

Recommended Posts

jag kommer inte ihåg exakt, men det var väl nåt sånthär: jag letade efter info till gta1 ( (w00t) ) så jag öppnade google och klickade in mig på några sidor. men jag kom till gtasajten iaf. den Riktiga gtasajten, när den fortfarande låg på passagen! åh, vilka minnen.. "^--Upp Till Top--^"

och hultan skrev också en guide hur man installerade nya bilar till gta1, alla rader i olika färger ^_^

sen såg jag en meny " gta3d " och kollade in på den. det var gta3, som jag beundrade jättemycke. jag laddade faktiskt ner alla bilar ( bilder på originalbilarna ). vettefan varför, jag gillade gta3 såå mycke -_-

så höll jag på å tanka saker från den nya sajten. sen när det inte fanns nåt mer att göra så gick jag in på forumet. klickade runt lite och reggade mig sedan. :P

jag är fortfarande besviken på mig själv att jag inte gjorde de mycket tidigare.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ville ha lite fusk till vc, så jag sökte på altavista.. Åsså sen såk jag att det stog: Senaste modden på ett ställe, så jag klickade på det och kom till gtamods.com.. Jag visste inte att man kunde modda, men sen när jag fick reda på det vart jag helt glad åsså :P Så jag joinade forumet och tog reda på hur man installerade mods, och passade på att få hjälp på några missions.. :P Åsså vart jag helt beroende av forumet, så...... här är jag! :P

Ps: när bara gta, gta london, gta2 fanns, så hittade jag oxå hit, för då skulle ja ha fusk till gta2! :D fast då var jag inte heller på forumet!

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus
Har faktiskt ingen aning om hur jag hittade GTAsajten, de enda jag kommer ihåg var att jag besökte sidan ett bra tag före jag registrerade mig i forumet (som många andra). :P

så var det för mig med men jag tror att jag fick reda på det från fuskarna... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

jag hitade sidan första gången när jag var lite små n00big och hade GTA2. jag spelade och fastnade på ett uppdrag. jag gick in på www.google.com (enda sökmotorn jag visste då) hittade GTAsajten. det hette då någonting med passagen.hultenius. någonting. sen såg jag GTA2 fusk jag gick in och jag kollade ofta på GTA sajten. såg forumet men ville inte regga ifall folk inte skulle gilla mig. sen såg jag att ett nytt GTA skulle komma ut i 3D så då reggade jag mig och frågade runt om det lite >_< dett är som jag minns det iallafall :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...