Jump to content

Min syn på San Andreas


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Staden är ju san fransisco, en stad med mycket parker och kuperad innerstad.

Många backar kommer att bli tunga att komma uppför. Se Bild:

usa-San_Fransisco_1_187396_0.jpg

Eftersom SanFransisco ligger nära SanAndreasförkastningen, så är det mycket troligt att vi kommer att få uppleva en jordbävning i spelet.

Något som är mycket troligt är att delar av staden är avspärrade från början (precis som i GTA3 och VC) . Anledningen till avspärrningarna är mycket sannolikare än vad vi sett tidigare, trasig bro, stormvarning. Nämligen jordskalv. Detta är jag 97.5% säker på.

Jag har nu ändrat mig och tror nu att det utspelas på 70-talet. Anledningen till att jag tror detta är:

Första banan i GTA är Liberty City (GTA3). Andra banan är San Andreas. Då kan man ju undra varför de gjorde GTA:VC FÖRE GTA:SA! Vice City är ju 3:e banan i GTA.

Detta är troligen för att det passade bra med 80-tal i Vice City (Miami). VC är ju inspirerat av 80-talsfilmer och serier. Det passade helt enkelt bättre än 80-tal i San Fransisco.

San Andreas passar bättre med 70-tal eftersom det var mkt kriminellt på den tiden.

Alltså, R* ville inte hoppa frpn 90 till 70 och sedan 80-tal. Därför gjorde de Vice City före San Andreas. Nu är alltså följden 90, 80 och 70-tal.

Därför kom Vice City före San Andreas trots att San Andreas är andra banan efter Liberty i GTA. Och VIce City är 3:e.

Hoppas att ni förstod det där sista stycket. Jag tycker själv att det är lite krångligt. :o

*Edit

Spårvagnar förstås! ^_^ Detta var ju tänkt i GTA också men blev tydligen inte av. Allt vi kan se av dem i GTA är spåren. Spårvagn syns också på Bild! :D

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För några nätter sedan drömde jag om san andreas, i min dröm utspelades det 1972. ;)

Fast jag hoppas att det blir nutid.

Det skulle ju kunna utspela säga i Los Angelses med, där finns det typ 140 gäng på ett 120 kvadratkilometer stort område. ;)

Jag tror att staden kanske kommer att kallas Carson City också eftersom det finns en stad vid detta namn en liten bit ifrån San Francisco. Det skulle också stärka 90-tals teoring eftersom de pratar om Carson City i GTA3.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet "Manhunt"(av R*) utspelar sej i Carson City så det kan du ju glömma. Jag tror att det utspelar sej på 70-talet med tanke på att jag har sett nån artikel eller nåt (på nån internet sida) och då var det en kille med ett basebollträ och 70-tals kläder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet "Manhunt"(av R*) utspelar sej i Carson City så det kan du ju glömma. Jag tror att det utspelar sej på 70-talet med tanke på att jag har sett nån artikel eller nåt (på nån internet sida) och då var det en kille med ett basebollträ och 70-tals kläder!

Aj då. ;)

Spelen kanske hänger ihop, manhunt är väl i en snar framtid. ;) nä tror jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som många tidigare skrivit är det logiskt att åtmindståne tidsmässigt lägga spelet i 70-talet. Få se nu...GTA 1997, GTA London '69, GTa2 hmm en blandning av 50-talet och en snar framtid? ;) gtaIII 1999 och GTA Vice City 1986.

I GTAs san Andreas var det kinesiska och spanska gäng som dominerade, man får väl se om dem tar intryck av det. (:!!!:)

KalleR: Bullit gjordes faktiskt år 1968! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara det inte gör som I MAFIA att killen man spelar som berättar om sitt liv! Själv tycker jag att det ska vara att man får se en film när en lite kille blir borttappad (bortlämnad) och sedan så ser typ nån maffia boss honom och så får man sedan uppfostran där och sedan blir maffia bossen mördad framför ögonen på honom och sedan när han e typ 18-25 (typ) så ska han hämnas på dom som gjorde det! Det tycker jag skulle vara bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas med allt jag har att det BLIR 70-talet!

Fan heller framtiden iaf!

Jag hade den freakin´otuer att inte leva på 70-talet så det blir då det närmaste jag kan komma!

Tänk er bara!

Utsvängda byxor

Flowerpower

Peace

VW-hippievans som någon sa innan

Långt hår

Rock ´n´Rooooll

Fan va härliga tankar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...