Jump to content

Min syn på San Andreas


 Share

Recommended Posts

Skriv gärna era också. Min syn på San Andreas:

Landskap: Stor stad med massor av höga hus. Villaområden i dem östra delarna där det finns höga berg med skogar. Strand vid västra delen (Stilla Havet).

Miljö: 70-talets San Francisco, VW-hippebussar, politiska konflikter och narkotika.

Klimat: Soligt och torrt. Kanske regnar några gånger under nätterna.

Övrigt: En storstad med lugna distrikt i norr och öst. Berg och skogar i öster som gränsar staden (som Shoreside Vale). Golden Gate bro fast med ett annat namn såklart...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror knappast att de é i San Francisco, inget av dom GTA som finns nu utspelar sig i en stad som finns i verkligheten (vet ej om GTA London).

Skojar du med mig eller? Varför heter spelet San Andreas?

Jag har inte sagt att det ska vara GTA: San Fransisco. San Andreas bara utspelar sig där...! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du med mig eller? Varför heter spelet San Andreas?

Jag har inte sagt att det ska vara GTA: San Fransisco. San Andreas bara utspelar sig där...! :D

Rockstar kanske har fått inspiration från San Fransisco och att de kanske ska va likt. Men de låter fel att säga att de utspelar sig där eftersom att de inte gör de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är synd att det är 70-talet B) Hoppas att gta4 kan bli nått som 2050 ir liknande :D

Ingen har sagt att det kommer utspela sig på 70-talet, det är bara en teroi, fast det hadde ju varit riktigt grymmt om det utspelade sig ¨på 70-talet juh!!, massa feta amerikanska muskelbilar B) (se filmen bullit)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2050? Med flygande bilar och sånt skit? BLÄURK! :D

Tror inte det kommer finnas flygande bilar år 2050... fattar inte vad det skulle vara bra för. B)

On-Topic: Jag har inte så stora förväntningar för GTA:SA... vet inte varför, jag tror bara det inte kommer bli någon höjdare. Jag väntar hellre på DNF. Som är klart om ca 20 år. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror också att det kommer utspela sig på 70-talet eftersom det då kom många filmer med sjuka biljakter som utspelade sig i SA.

GTA III: 90-talet

VC: 80-talet

SA: 70-talet

ganska logiskt, eller hur? :D

edit: oops, såg att Jacker redan hade skrivit denna teorin i en annan post :">

Redigerad av Lance Vance Dance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv gärna era också. Min syn på San Andreas:

Landskap: Stor stad med massor av höga hus. Villaområden i dem östra delarna där det finns höga berg med skogar. Strand vid västra delen (Stilla Havet).

Miljö: 70-talets San Francisco, VW-hippebussar, politiska konflikter och narkotika.

Klimat: Soligt och torrt. Kanske regnar några gånger under nätterna.

Övrigt: En storstad med lugna distrikt i norr och öst. Berg och skogar i öster som gränsar staden (som Shoreside Vale). Golden Gate bro fast med ett annat namn såklart...!

om denna screen stämmer så nlir det samma år som gta3 ungefär :D

post-15-1078365129_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
om vc har lite scarface i sig . vad har då sa ?  :D

Huset Fullt!

HAHA!! B) B)

Nä men ärligt, jag kan inga... :wub: Men det finns... det vet jag! :wub:

EDIT: Blir väl lite Donnie Brasco känsla i det hela fast det är ju New York...!

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...