Jump to content

Min syn på San Andreas


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har kört den faktiskt men den var seg som satan ;):P

detta ska vara san andreas mappen men jag vet inte :D:)

om detdär är ungefärliga kartan fy fan va gött då är detstörre än vc . Men i sa finns det typ något ställe där de rika bor ? Som i gta3 och vc(starfish island)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom borde skita i att göra så oerhört stor flygplats och golfäng, det tog ju upp för mycket i GTA Vice City, men det ska inte vara lika enformigt som i t.ex True Crime där allt ser likadant ut. Staden borde vara uppdelat i arbetsklasser, med ett överklass, ett arbetarklass och ett medelklass-område, det ska man även se på dom som bor där (rätt slitna personer i arbets-områderna och vice versa). Sen så ska det ju vara kulligt, med många backar i staden som det är och så ska bron vara med och även lite andra kännetecken för staden.

Edit: Lugnare trafik på natten än på dagen (då det borde vara ganska hetsigt).

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska försöka mig på en vild chansning här nu. Jag tror SA utspelar sig efter GTAIII och det ska jag försöka förklara varför.

Först ska jag såga sönder en före-VC teori. Jo ni vet ju säkert att BJ Smith i en radiokanal intervjuas och att han där säger att han bröt benet i en match i San Andreas(Eller mot, kommer ej ihåg)vilket öppnar för att det kanske utspelar sig innan VC. Men det här troligen bara en hint om att nästa spel kommer vara SA(Som är bekräftat)precis som Ray i GTAIII säger: I'll see you in Miami(även fast VC utspelar sig innan GTAIII)alltså är det bara en hint! Dessutom finns det kanske inte så mycket som kan binda ihop storylinesen om det utspelar sig innan VC.

Jag tror att SA kommer spinna vidare på Donald Loves försvinnande i 3:an(Dom kan väl inte lämna det hängande i luften?). Har någon missat att Love och Carrington båda använder uttrycket "There's no better way to bring down real estate price like a good old fashioned gang war"? El Burros gäng Diablos kommer naturligtvis vara ett ledande element staden(Kolla in GTA1:s SA, även fast man kanske inte ska dra för många kopplingar till dom).

Läste för övrigt nått lite intressant på IGN:s forum alldeles nyss. I Manhunt finns det tydligen en polis vid namn Gary Shaffer, samma Gary nämndes på radion i GTAIII. Där nämnde dom att han hadde släppts och friats från åtalet i brist på bevis(Har inte kört Manhunt så vet inte riktigt vad det är). Vet inte om han har nått med SA att göra men visst var det lite intresant?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är ett ganska interesant rykte för alla er som vill ha 70-tal(Det vill inte jag för övrigt)

I am not one of the million people who claim they work at Rockstar Games and are lying, I bring to you true information I have dug out at my company.

I am 21 years old, and I work at the Epic Records offices in LA (nothing important...an assistant). I am a huge fan of the Grand Theft Auto games. Shortly after the release of GTA 3, Epic Records had made a deal all of us at the office knew about with Rockstar Games....It gave Rockstar the rights to use songs such as Michael Jackson's "Wanna be Starting Something". Now back then we had no clue why Rockstar Games would use an old song from the 80s on one of its games, until Vice City came out, and, Oliver "The Ladykiller" Biscuit announced the song on Fever 105....yes, Vice City as you all know is set in the 80s. Anyway as I am an assistant and carry messages back and forth, I sort of know about all this stuff, and neither Rokstar nor Epic have bothered to warn me this is confidential information, I guess I am taking advantage of this. Anyway, recently, Rockstar sent a person in last week, (No one from Rockstar had been on the offices for almost a year), now, Håller med till 100%! of mouth between me and my friends at the office spreads quickly, and putting two and two together we found out they are now requesting several 1970s songs...no names yet, they made a real nice deal with Epic and requested a selection of 100 songs, Famous and Unknown, all from 1970s bands. Now I suppose Rockstar is planning to set the next Grand Theft Auto in the 70s, since there is no reason for these songs to appear in Manhunt, or any of the new games Rockstar is comming up with. This is great NEWS! That is all for now, but rest assure I will post again if I find out anything else......

Snälla säg att han ljuger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt verkar tala FÖR 70-talet.

Inget hittils har väl ingentnig talat för nutid?

Jag kan inte bestämma mig för om det är positivt eller negativt med 70-tal.

Hursomhelst står jag fast vid min teori att R* ska försöka spegla den organiserade brottsligheten ända bak till "förbudstiden". Det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt verkar tala FÖR 70-talet.

Inget hittils har väl ingentnig talat för nutid?

Nepp.

Här kommer en möjlig story:

I GTA3 är El Burro ca 50 år...

I SA spelar man som honom på 70-talet, när han är runt 20 år.

I GTA3 blir spelaren kallad Fido.

I SA blir man kallad El Burro, alltså åsnan. (Vilket isf kan tyda på att någon spansk är inblandad i spelet)

Storyn i SA är att ta över ledarrollen till det gäng som El Burro har i GTA3. (Eller t.o.m. skapa gänget)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...