Jump to content

bråk


jontemad
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har inte vart något större bråk i våran skola.. förutom att min kompis Oliver blev puttad av en 9:a när vi gick mi 7:an så ahn fick en spricka i armen :unsure: haha

sen typ har oliver slagit mig med knytnäven i ansiktet..

för jag strulade med hans tjej i samma rum som oliver var :( haah

sen blev jag slagen på förra sommarens skolavslutnig.. av en rätt stor kille

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bah, kom ihåg en gång i skolan.. ett ställe där vi kan va på rasterna (Svartis)...

jag och 3 kompisar va där nere... snacka lite.. sen upptäckte vi ett bråk.. några nior eller åttor (jag va sexa då). Vi drar oss undan lite. Dom rullar runt på golvet och efter ett tag så slutar dom. dom srpinger iväg, sen kommer den ena tillbaka (en utomjording.. näh,.. utanlandsing... men iaf en som inte kommer från sverige :) ) med ett järnrör :unsure: i handen! Han säger nåt till sina kompisar och springer iväg igen. När de har gått ungefär 10-15 minuter kommer den andra killen. Han har ett blåöga och så fick han ett slag av järnröret i ryggen.......................... :( de pratades om de hela veckan.. så man fick gå runt å förklara lite.. han kan ju stämma killen

Det överstående hände i höstas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 med mig :P

Jag är typen som inte kan slåss fasten jag vill,klen inombords starkutanpå :unsure:

Jo iof kan jag slå till nån men men...rätt roligt med slagsmål fatkiskt

IDag slogs två nior och jag och några kompisar sattoch kollade på dom i ett fönster,dom sprakade och puttes och sen började dom kasta snö på varandra

Sen på bilden så gick jag och Niklas i min klass förbi Jonas Krüger ( Damp ),och dansade och knäppte med fingarna och sjöng "Vilse i skogen,vandrar han omkring"

Då slog han till mig med knytnäven rätt i huvudet och då putte jag till honom men sen sprang jag iväg :)

Då började han slåss med Niklas och då slog han flera slag i huvudet,heeelt cp är han :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...