Jump to content

bråk


jontemad
 Share

Recommended Posts

Hans mamma tog väl hem det från jobbet.

Hej mamma kan du ta med dig lite laxeringmedel hem från jobbet? Jag ska lägga det i en killes mat.

Tror du hon gick med på det bara så då eller? (:!!!:)

Hoggert: Vet du vad damp är eller? Koncentrations-svårigheter, tror du man slår sönder nån för det?

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vem är polisanmäld för misshandel? om det är 8an så är ni riktigt fåniga, han gjorde helt rätt i det han gjorde, din "tuffa starka kompis" borde bli polisanmäld

min kompis räddade fan hans liv!

5 sek sa läkarna då hade han dött :angry:

så du menar att ingen skulle ha gjort nåt, visst va de fel att kalla han de men skulle alla bara sitta och kolla på när han dog eller?

han blev avstängd också -_-

hoggert: han hostade upp blod (:!!!:)

han dog nästan, så du menar att min kompis är cp bara för att han hjälpte han? då har du allvarliga problem.. ;)

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min kompis räddade fan hans liv!

5 sek sa läkarna då hade han dött -_-

så du menar att ingen skulle ha gjort nåt, visst va de fel att kalla han de men skulle alla bara sitta och kolla på när han dog eller?

han blev avstängd också ;)

hoggert: han hostade upp blod (:!!!:)

han dog nästan, så du menar att min kompis är cp bara för att han hjälpte han? då har du allvarliga problem.. :)

Va vem blev egentligen skadad?

Jag fattar typ inget av vad du säger, bara att som slog varandra. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de var bråk i dag i skolan

alla 7:or satt och snackade i uppehålls rummet. så kom en 8:a.

då sa en 7:a (en va mina hockey kompisar) "här kommer fule joakim...

han gick på han och slog han 7 gånger, inte så hårt men ändå.

då sa 7:an "oj, förlåt de är ju jag som är su ful och du är ju bäst".

du var de nog 8:an tog ett fette stryp tag om 7:an. de tog 30 sek innan en av mina bästa kompisar(han är rätt stark, han har bland annat slagit ner en 9:a och han går i 7:an) kom och slängde i väg 8:an. 8:an sparkade min kompis i pannan. då blev min kompis arg han tog tag i 8:an och slängde ner han i sovan och slog han i anskitet 20 gånger sen reste han sig och gick. då kom åttan bakom han med en stol men han sänkte ner den, i stället sa han "du kommer dö inom 3 dagar"...

ja de var de han är polis anmäld för misshandel (:!!!:)

han som sa fan va du är ful jocke och de där de va han som nästan dog.

min kompis 7:an slog ner han joakim för han kom där och såg att han strup han .så han sprang bort och knuffade till jocke. du fick min kompis 7:an en spark i ansiktet sen slog han tillbaks.

lite kompliserat men. min kompis kommer kanske dö snart för han jocke känner rassar och nazzar :'(

jag ska sova över hos han på fredag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min kompis räddade fan hans liv!

5 sek sa läkarna då hade han dött :lol:

så du menar att ingen skulle ha gjort nåt, visst va de fel att kalla han de men skulle alla bara sitta och kolla på när han dog eller?

han blev avstängd också -_-

hoggert: han hostade upp blod :ph34r:

han dog nästan, så du menar att min kompis är cp bara för att han hjälpte han? då har du allvarliga problem.. -_-

Varför skrev du inte det i första inägget? Du skrev bara att han slog honom 7 gånger typ,skriv tydligare nästa gång så slipper man bli arg

När jag sa damp,menade jag att han kanske fick ett ryck och började slå allt han kunde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de var bra ja :)

men han kommer kanske dö, för han får hot hela tiden. jag tror de händer nåt i morgon när jag ska sova över hos han -_-

tusan! Jag skulle :ph34r: bli skiträdd och stanna hemma. Jag skulle inte våga sovaöver hos någon som blivit hotad att de ska döda honom.... verkar riktigt läskigt tycker jag... :lol:

Riktigt synd om din kompis faktiskt... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de var bra ja 

men han kommer kanske dö, för han får hot hela tiden. jag tror de händer nåt i morgon när jag ska sova över hos han 

Ring till mig så spöar jag alla med mina Karate-matrix slag.

nej men allvarligt, såna där typer bara säger så, dom hotar att dom ska Döda en fast dom bara e några Shletna ballerinor. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är faktiskt riktigt allvarligt om nån nästan dör !INSE! -_-

Hehe jag glömmer nog aldrig detta:

Det kanske inte var ett bråk men jag satt och läste lite påjesper.nu

och såg att man kunde värma en krona med brännaren och lägga den nånstans så att nån tog upp den, och nu det roliga :D , vi gjorde det(min bänkkamrat och jag) och lade den (en 5krona) på katedern. och vår lärare tog upp den och brännde sig så in i h......e. Och han skrek ju inte mindre heller. haha rätt åt han...

iaf så började alla springa fram till honom för se vad som hänt. och en anann komps som såg det och skylde på oss(jag tog han sen). Vi åkte ut hehe :ph34r:

det verkar som att han har undvikit oss det sista :)

Han går än idag med bandage :lol: runt pekfingret och tummen(fast det var typ trevecker sen). det var rätt åt han -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är faktiskt riktigt allvarligt om nån nästan dör !INSE! 

Hehe jag glömmer nog aldrig detta:

Det kanske inte var ett bråk men jag satt och läste lite påjesper.nu

och såg att man kunde värma en krona med brännaren och lägga den nånstans så att nån tog upp den, och nu det roliga  , vi gjorde det(min bänkkamrat och jag) och lade den (en 5krona) på katedern. och vår lärare tog upp den och brännde sig så in i h......e. Och han skrek ju inte mindre heller. haha rätt åt han...

iaf så började alla springa fram till honom för se vad som hänt. och en anann komps som såg det och skylde på oss(jag tog han sen). Vi åkte ut hehe 

det verkar som att han har undvikit oss det sista 

Han går än idag med bandage  runt pekfingret och tummen(fast det var typ trevecker sen). det var rätt åt han

Fölåt :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är konstig läsning här tycker jag. Små barn (Hrm) som nästan slår ihjäl varandra.

Och nödvärn är tilllåtet men att slå 20 slag i ansiktet är garanterat övervåld. Jag tror att ni överdriver jävligt mycket med alla misshandlar ni snackar om.

Och att säga tala som om nazister är en mindervärdig folkgrupp är orätt och fel, det är ett politiskt högerextremistiskt parti som måste respekteras. (jag är dock inte nazist om ni trodde det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan nog vara ganska lugn de flesta nazzar är så jävla fega och vågar inte göra ett skit om dom inte har alla sina kompisar med sig, hota är dom bra på dock.

men vi har också kontakter så de är lugnt.

men de är en fette farlig nazze med namn "Dexter" (jag skrattade också första gången jag hörde de) :ph34r:

han har suttit inne för misshandel och annat. de är han som kommer komma :'(

dom har stukit knivar i invandrare och han där jocke har lovat att min kompis kommer bli dödad inom tre dagar. de är äckligt....men men jag är ju på plats så vad kan egentligen hända :lol: ( :'( )

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men vi har också kontakter så de är lugnt.

men de är en fette farlig nazze med namn "Dexter" (jag skrattade också första gången jag hörde de) :ph34r:

han har suttit inne för misshandel och annat. de är han som kommer komma :'(

dom har stukit knivar i invandrare och han där jocke har lovat att min kompis kommer bli dödad inom tre dagar. de är äckligt....men men jag är ju på plats så vad kan egentligen hända :lol: ( :'( )

Ja, så går det. Han har sig själv att skylla... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...