Jump to content

bråk


jontemad
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 229
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hon kanske bad om det. Varför skulle man inte slå henne för att hon är tjej? det är en sak när killar växer ifrån och blir mycket fysiskt överlägsnare men i din ålder (öhm, har inte kollat upp hur gammal du är men iaf) är tjejer ofta minst lika starka och kan ta hand om sig själva.

Om man nu behöver ett starkt skällsord så är väll hora utmärkt. Jag försvarar det dock inte i det här fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon kanske bad om det. Varför skulle man inte slå henne för att hon är tjej? det är en sak när killar växer ifrån och blir mycket fysiskt överlägsnare men i din ålder (öhm, har inte kollat upp hur gammal du är men iaf) är tjejer ofta minst lika starka och kan ta hand om sig själva.

Om man nu behöver ett starkt skällsord så är väll hora utmärkt. Jag försvarar det dock inte i det här fallet.

Ok, du har en rolig syn på tjejer. ;)

Först: Man slår ABSOLUT INTE tjejer. Aldrig någonsin. Tjejer är alltid svagare fysiskt. Eller ja, inte om det är en extremt klen kille eller en stark tjej, men oftast.

Sen: Man kallar inte en tjej hora. Det tar hårdare på dom än du tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, du har en rolig syn på tjejer.  ;) 

Först: Man slår ABSOLUT INTE tjejer. Aldrig någonsin. Tjejer är alltid svagare fysiskt. Eller ja, inte om det är en extremt klen kille eller en stark tjej, men oftast.

Sen: Man kallar inte en tjej hora. Det tar hårdare på dom än du tror.

Sant!

+ Ge dig på nån som iaf kan skada dig! Fegt ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bråkar typ varje dag i skolan men jag vinner ALDRIG jag e så klen att jag blir nedslagen av typ tjejer det va tre stycken tjejer från trean soim spöade mig. Jag kunde ha vunnit men jag gilalr att slåss men vill egntligen inte det! Jag gillar att skoj-slåss med min kompis Martin även ifall han slår mig as-hårt på armen så fortsätter jag. Det va en gång på syslöjden som jag och Martin slogs han slog mig i magen och massa men jag fortsatte. Alla (jag) säjer att jag e typ som Hulken ju surare jag blir desto starkare blir jag! LoLit va?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...