Jump to content

Vilket gäng..


epix
 Share

Yihaaaa  

136 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 10 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Haha, den här tråden har ett forumrekord i antal uppdragningar, tror jag :P Det verkar som om jag redan röstat, men jag skulle nog ha tagit Zaibatsu för deras bilar och häftiga uppdrag. SRS har flamethrowers när de blir arga, och har en hel del innovativa uppdrag, så de borde också ha fått en röst. I hur många andra uppdrag/GTA-spel över huvud taget byter man ut vattensprutan på en brandbil till en eldkastare och åker in i rivalbasen för att bränna ihjäl 50 försvarslösa personer? :lol: Ett annat kul uppdrag är när man kör remote-taxi och plockar upp ett antal spioner som man sedan dränker med lyftkranen. I själva verket har man stått på taket i tio minuter och rökt cigaretter! :lol:

...please, lås inte den här. Den är ett kulturarv, och eftersom det är en poll så kan den fortfarande tillföra något :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, den här tråden har ett forumrekord i antal uppdragningar, tror jag :P Det verkar som om jag redan röstat, men jag skulle nog ha tagit Zaibatsu för deras bilar och häftiga uppdrag. SRS har flamethrowers när de blir arga, och har en hel del innovativa uppdrag, så de borde också ha fått en röst. I hur många andra uppdrag/GTA-spel över huvud taget byter man ut vattensprutan på en brandbil till en eldkastare och åker in i rivalbasen för att bränna ihjäl 50 försvarslösa personer? ;) Ett annat kul uppdrag är när man kör remote-taxi och plockar upp ett antal spioner som man sedan dränker med lyftkranen. I själva verket har man stått på taket i tio minuter och rökt cigaretter! :D

...please, lås inte den här. Den är ett kulturarv, och eftersom det är en poll så kan den fortfarande tillföra något :wub:

Jagär på det uppdraget då man ska bränna upp chokladbrun. Det dryga är att först ska man hitta en polisbil och sedan en brandbil. :D

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...