Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

*** VARNING ***

Tydligen så spammas filmer på YouTube, och andra videosajter, med kommentarer som innehåller MGS4- spoilers! Och det är inte bara MGS4- filmer som spammas, utan också helt random filmer som inte ens har med spel att göra! Ryktet säger att det är 4chan som ligger bakom det hela, så håll er borta därifrån med.

Jag har själv inte sett några sådana kommentarer, men det varnas ganska flitigt för det på bl.a. NeoGAF. Så var in i helvetes försiktiga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*** VARNING ***

Tydligen så spammas filmer på YouTube, och andra videosajter, med kommentarer som innehåller MGS4- spoilers! Och det är inte bara MGS4- filmer som spammas, utan också helt random filmer som inte ens har med spel att göra! Ryktet säger att det är 4chan som ligger bakom det hela, så håll er borta därifrån med.

Jag har själv inte sett några sådana kommentarer, men det varnas ganska flitigt för det på bl.a. NeoGAF. Så var in i helvetes försiktiga!

Yes sir :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG! Kollade i brevlådan för bara 10 min sen och vips, där ligger ett brunt kuvert från CDON med MGS4!! Jag beställde det ju inte förrän i förrgår! Sitter och installerar det just nu! Blir lite jobbigt bara eftersom det är studenten imorgon och sedan utång iallafall tre dagar i sträck nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG! Kollade i brevlådan för bara 10 min sen och vips, där ligger ett brunt kuvert från CDON med MGS4!! Jag beställde det ju inte förrän i förrgår! Sitter och installerar det just nu! Blir lite jobbigt bara eftersom det är studenten imorgon och sedan utång iallafall tre dagar i sträck nu!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG! Kollade i brevlådan för bara 10 min sen och vips, där ligger ett brunt kuvert från CDON med MGS4!! Jag beställde det ju inte förrän i förrgår! Sitter och installerar det just nu! Blir lite jobbigt bara eftersom det är studenten imorgon och sedan utång iallafall tre dagar i sträck nu!

MEN VAFAN, JÄVLA N00B!! OM VI KOMMER TILL FORUMFESTEN ÄR DU SKYLDIG MIG EN ÖL!! rant_835417_0.gif

- - -

Har precis kommit hem från Örebro. Jag och en kompis var och käkade/fikade och snackade om MGS och gaming i allmänhet i tre timmar. Mys, hypen är på topp nu!! :confused::):(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Men jag kommer att köra klart storyn först, innan jag ger mig in i MP. :confused:

Jag spelade lite nyss. fult att man får skapa en gubbe först men om man vill göra en till måste man punga ut lite tjing-tjing. Efter jag valt mellan dem olika kläderna så försvann alla andra val förutom just dem jag valde och nu måste jag dras med dem till man vinner nytt i ju mer man spelar eller om man köper sakerna MGOshop, jag har ingen aning med jag hoppas på att man vinner saker ju mer man spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...