Jump to content

The High Life Update


VickeX
 Share

Recommended Posts

Att de ger oss uppdragen de livade?

Vi fick ju inga nya uppdrag?!

1 bil fick vi, thats it...

Du är bra på att räkna, lol.

Uppdragen ska komma, men de läggs väl in i spelet på annat sätt än genom DLC och Update. Antagligen en hot fix av något slag. De lär väl komma sent ikväll eller någon gång I natt. Tänk på att Rockstar är 6 timmar bakom oss så för dem är klockan 15:13, och de sa för några timmar sedan att uppdragen skulle komma ut "senare idag". Inom 5-6 timmar skulle jag definitivt gissa att de är ute.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gear up with the all-new vehicles and weaponry to take on brand new Rockstar-created Jobs in GTA Online, including 8 new Contact missions listed below. These new Jobs will be available to play later today (we will update this post with links to the Jobs at the Social Club site once they're up) and stay tuned as there are even more being published soon including Capture, Survival, TDM and Last Team Standing mode Jobs.

Contact: GTA Today | Artificial Scarcity | Crime Scenester | Hit ‘Em Up | Master Data | Handle with Care | On the List | Denial of Service

Land Race: Stock Market Crash | Loss Leader | Home In The Hills | Thrusting Motion.

Du får dina uppdrag verkar det som ändå. :P

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52248/The-High-Life-Update-for-GTA-Online-Is-Now-Available

Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är bra på att räkna, lol.

Uppdragen ska komma, men de läggs väl in i spelet på annat sätt än genom DLC och Update. Antagligen en hot fix av något slag. De lär väl komma sent ikväll eller någon gång I natt. Tänk på att Rockstar är 6 timmar bakom oss så för dem är klockan 15:13, och de sa för några timmar sedan att uppdragen skulle komma ut "senare idag". Inom 5-6 timmar skulle jag definitivt gissa att de är ute.

Jag är bra på att räkna ja. En bil fick vi. De andra är ju inte lönt att ha. Vem kör omkring i sådana bilar förutom låglevlarna.

Senare ikväll, underbart. Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur blev det?

Svårt att beskriva. Om det ändå fanns en länk du kunde klicka på för att veta svaret. Synd att det inte finns, eller?

Såg att några spelare skickade invites till något nytt avsnitt igår när jag och VickeX spelade. Så något måste ha hänt. Uppdraget "Handle with care" kom i en invite från en i lobbyn.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...