Jump to content

The High Life Update


VickeX
 Share

Recommended Posts

roligaste är att du verkligen säger att dom blåst oss? du får det gratis, dom hade kunnat bestämma sig igår för att inte släppa något alls mer till gta v och vi hade fortf inte blivit blåsta, då vi inte betalat för dessa sakerna.

du måste lugna dig, seriöst, verkar ju som du inte har mkt annat för dig än att spela gta v? :P

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

roligaste är att du verkligen säger att dom blåst oss? du får det gratis, dom hade kunnat bestämma sig igår för att inte släppa något alls mer till gta v och vi hade fortf inte blivit blåsta, då vi inte betalat för dessa sakerna.

du måste lugna dig, seriöst, verkar ju som du inte har mkt annat för dig än att spela gta v? :P

Jag betalde för mitt spel, vet inte hur du gjort, Snott det eller kopierat det.

Så gratis är det inte.

Blir irriterad för att det sägs en massa från dem sedan händer ingenting. Finns ju INGET att göra i spelet förutom att terrorisera låglevlarna. Alla missons är spelade, alla bilar köpta, alla flyplan och helikoptrar ägda osv...

Tycker det är lite slappt av dem att de inte kan skicka ut ett 20 tal nya uppdrag som man kan köra.

Och nä, inget att annat för mig idag än att spela. Hoppade dagens utb. för att kunna spela, så finns det inte idag heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag betalde för mitt spel, vet inte hur du gjort, Snott det eller kopierat det.

Så gratis är det inte.

Blir irriterad för att det sägs en massa från dem sedan händer ingenting. Finns ju INGET att göra i spelet förutom att terrorisera låglevlarna. Alla missons är spelade, alla bilar köpta, alla flyplan och helikoptrar ägda osv...

Tycker det är lite slappt av dem att de inte kan skicka ut ett 20 tal nya uppdrag som man kan köra.

Och nä, inget att annat för mig idag än att spela. Hoppade dagens utb. för att kunna spela, så finns det inte idag heller...

Alla betalade för spelet, men spelet har du redan fått och spelat. Den här uppdateringen är en gratis bonus som aldrig var menad att komma med själva spelet. Visst, då de lovat saker har man rätt att vara irriterad, men vi är inte berättigad att klaga på att vi inte får någonting som är gratis i tid, och tro att det ska hjälpa eller göra någon skillnad.

Sen har alla självklart sina åsikter. Synd att du bara gillade en av bilarna, men sättet du pratar och tror att du har rätt att få allting är väldigt barnsligt.

Du är en av miljontals spelare. De allra flesta gillar sportbilar och andra typer av bilar också. Jag gillade inte motorcykeln men tyckte att alla bilar var riktigt nice. De kan ju inte bara släppa superbilar, det vore dötrist!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade några av dom nya uppdragen med VickeX och en till. Det kändes som att det fattades saker i två av uppdragen. "Master data" slutade bara direkt man hittat det man sökte och "Handle with care" slutade vid en strand där det stod fyra jetskis parkerade.

Varför placera ut fyra stycken sådär helt random? Det var ett 1-4 uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade några av dom nya uppdragen med VickeX och en till. Det kändes som att det fattades saker i två av uppdragen. "Master data" slutade bara direkt man hittat det man sökte och "Handle with care" slutade vid en strand där det stod fyra jetskis parkerade.

Varför placera ut fyra stycken sådär helt random? Det var ett 1-4 uppdrag.

Kan man välja dem från menyn eller man måste ringa någon? (Vem)

Kan det inte vara för att det var långt till en väg och tanken är att man skall kunna ta sig därifrån snabbt?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Vicke om att Zentornon har ganska taskig handling. Försökte ta den på en tur på de lite krokigare vägarna och jag råkade tappa kontrollen så pass att jag flög upp på ett krön bredvid vägen och fick mig en lång flygtur nedför ett stup. Men den är sjukt fet och baserad på Lamborghini Sesto Elemento vilket är en förklaring till varför den är så galet snabb.

Det är förresten kul att Rockstar har tagit ut svängarna lite mer med bilmodifikationerna den här gången! Helt löjligt vilka vingar man kan sätta dit på bilarna... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Vicke om att Zentornon har ganska taskig handling. Försökte ta den på en tur på de lite krokigare vägarna och jag råkade tappa kontrollen så pass att jag flög upp på ett krön bredvid vägen och fick mig en lång flygtur nedför ett stup. Men den är sjukt fet och baserad på Lamborghini Sesto Elemento vilket är en förklaring till varför den är så galet snabb.

Det är förresten kul att Rockstar har tagit ut svängarna lite mer med bilmodifikationerna den här gången! Helt löjligt vilka vingar man kan sätta dit på bilarna... ^_^

Håller helt med. Men jag älskar bilen.

Förresten Hur spelar man de nya uppdragen? Vem ska man ringa för att få dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller helt med. Men jag älskar bilen.

Förresten Hur spelar man de nya uppdragen? Vem ska man ringa för att få dem?

Contact: GTA Today (Simeon: Rank 12) | Artificial Scarcity (Madrazo: Rank 19) | Crime Scenester (Lester: Rank 20) | Hit ‘Em Up (Gerald: Rank 10) | Master Data (Lester: Rank 16) | Handle with Care (Madrazo: Rank 20) | On the List (Madrazo: Rank 18) | Denial of Service (Lester: Rank 14)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Vicke om att Zentornon har ganska taskig handling. Försökte ta den på en tur på de lite krokigare vägarna och jag råkade tappa kontrollen så pass att jag flög upp på ett krön bredvid vägen och fick mig en lång flygtur nedför ett stup. Men den är sjukt fet och baserad på Lamborghini Sesto Elemento vilket är en förklaring till varför den är så galet snabb.

Det är förresten kul att Rockstar har tagit ut svängarna lite mer med bilmodifikationerna den här gången! Helt löjligt vilka vingar man kan sätta dit på bilarna... ^_^

Jo, det var mina första intryck, och jag tycker fortfarande att Entityn har best handling, men efter att moddat Zentornon fullt i Online och kört runt en stund så måste jag säga att den är helt okej ändå, och riktigt kul att köra!

Man måste ringa respektive uppdragsgivare och hoppas att få uppdragen. Något irriterande. När du väl kört dem en gång så kommer dom i uppdragslistan i menyerna dock så du enkelt kan starta om dem.

Två av uppdragen var riktigt kul, två var roliga men kändes halvfärdiga, och sen var väl de andra bara okej.

Sämst payout dock, men det är väl inte så förvånande med tanke på hur dåligt betalt man får för alla orginaljob och hur obalanserat systemet är. Men eftersom det finns ett par uppdrag man kan grinda får att få sina pengar så får man väl köra de roliga uppdragen bara för att de är just det, roliga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Contact: GTA Today (Simeon: Rank 12) | Artificial Scarcity (Madrazo: Rank 19) | Crime Scenester (Lester: Rank 20) | Hit ‘Em Up (Gerald: Rank 10) | Master Data (Lester: Rank 16) | Handle with Care (Madrazo: Rank 20) | On the List (Madrazo: Rank 18) | Denial of Service (Lester: Rank 14)

Jag har ringt lester men får inget nytt. Har inte någon kontakt som heter madrazo?

Har jag fattat fel?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omöjligt att få de där uppdragen ju! ;åste göra nått fel! xD

Stod och ringde Martin, Lester, Simeon och Gerald i en timme nonstop igår och fick inget av de nya. Hahaha

Har "GTA Today" på min lista, tack vare att jag blev inbjuden till den en gång. Otroligt tråkigt uppdrag, som bara ger 2,2K

Skulle vilja testa de andra för att se om de är roligare. Har ni testat alla, vilket är roligast?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...