Jump to content

Att tjäna pengar i GTA Online


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Nej. Det är och har alltid varit 18.000.

Och från och med i dag är det inte ens en diskussion om att Covetedx16 är snabbare då Rockstar nerfat Rooftop Rumble.

The following difficulty changes are going to be made to the Mission “Rooftop Rumble”:

50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.

Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.

After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.

The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses.

Visserligen vet jag inte om Coveted-spellistan fortfarande funkar. Det kanske den inte gör. Men hur som helst.

När vi spelade fick vi bara 30K per runda på converted?

De skujter lite bättre nu på RR, men det påverkar inte tiden!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi spelade fick vi bara 30K per runda på converted?

De skujter lite bättre nu på RR, men det påverkar inte tiden!?

Jag tänkte på det här:

After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.

Men det är klart att det inte nödvändigtvis påverkar tiden heller, om man kan ta väskan och börja åka mot Martin medans den tiden tickar ner!

Att snubben som har väskan spawnar I bilen lär kunna påverka tiden lite, men det borde väl fortfarande gå att klara snabbare än Coveted tycker jag. Svårt att säga nu dock då den uppdateringen inte verkar gjorts ännu. "are going to be made"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar, släpp det. Vice är för envis för att ändra sig, det vet Vicke själv, och oavsett vad så är vi inte här i tråden för en "vem har rätt"-tävling. Både RR och Coveted är bra vis att tjäna pengar på, bra tips var för sig. Låt de som vill spela RR göra det, och de, som jag, som hellre kör Coveted får fortsätta med det. Kan vi bara släppa det här och fortsätta komma med andra tips att tjäna pengar på, och komma med så många som möjligt istället för att försöka avgöra ETT uppdrag som klår alla andra?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar, släpp det. Vice är för envis för att ändra sig, det vet Vicke själv, och oavsett vad så är vi inte här i tråden för en "vem har rätt"-tävling. Både RR och Coveted är bra vis att tjäna pengar på, bra tips var för sig. Låt de som vill spela RR göra det, och de, som jag, som hellre kör Coveted får fortsätta med det. Kan vi bara släppa det här och fortsätta komma med andra tips att tjäna pengar på, och komma med så många som möjligt istället för att försöka avgöra ETT uppdrag som klår alla andra?

Detta är ett forum. Väl bra om det är lite längre diskussioner? Hur trevliga inlägg som helst.

Du behöver ju inte läsa om det inte intresserar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ett forum. Väl bra om det är lite längre diskussioner? Hur trevliga inlägg som helst.

Du behöver ju inte läsa om det inte intresserar dig.

Det är ett forum, och diskussioner är galanta. Men det känns som om ni gått lite väl off topic, och ni kommer hålla på i evigheter för just du, Vice, är allt för envis och stolt för att erkänna om du skulle ha fel (säger inte att du har det, säger bara OM det skulle vara så), och Vicke är för duktig på att kolla upp fakta om han känner att han har rätt, så du kommer fortsätta slänga ur dig argument som han kommer fortsätta gå till grunden med.

Så kan vi inte bara hålla oss till just den här trådens syfte och komma med så många tips för att tjäna pengar som möjligt, och eventuellt starta en ny tråd för att diskutera vilket specifikt uppdrag som genererar mest pengar på exempelvis en timme?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar, släpp det. Vice är för envis för att ändra sig, det vet Vicke själv, och oavsett vad så är vi inte här i tråden för en "vem har rätt"-tävling. Både RR och Coveted är bra vis att tjäna pengar på, bra tips var för sig. Låt de som vill spela RR göra det, och de, som jag, som hellre kör Coveted får fortsätta med det. Kan vi bara släppa det här och fortsätta komma med andra tips att tjäna pengar på, och komma med så många som möjligt istället för att försöka avgöra ETT uppdrag som klår alla andra?

Jodå jag hade inte tänkt fortsätta det här allt för länge till.

Vice, som jag tror vi sagt två tre gånger nu, Coveted betalar 18k. Har alltid varit så. Och med "runda" antar jag att du den här gången menar uppdraget två gånger och inte spellistan? Då du fick 30k efter två gånger körde ni normal. Och räknar man med utbetalingen på hard (18k per uppdrag) så stämmer mina tidigare uträkningar, att tiden man sparar på Coveted blir mer värd än de extra $750 du tjänar varje gång på RR.

Har sagt allt jag har att säga nu och känner mig klar med det här ämnet.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Lite sur att Coveted är så ändrad nu. Undrar vilket uppdrag som kommer bli det nya grind uppdraget. Rockstar vill verkligen att folk slänger ut pengar på deras Cash cards :(

Självklart vill de det, och vi ska snällt följa reglerna de satt upp. Bara till att betala och se glad ut. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är ändrat med Coveted då? Jag tyckte den verkade vara som vanligt och den gav 18k när jag gjorde den i förra veckan. Har det nerfats sedan hipsterpaketet?

Mer fiender.

Mer bilar och andra cover props längst backen ner till "udden"

Två fiender med RPG.

Containern är flyttad till ingången av själva grottan.

Det tar ett tag innan helikoptern landar.

Avståndet du ska flyga har blivit längre, 3 gånger så långt på ett ungefär. Plus att du får en helikopter efter dig också.

Pengarna du får är samma som förut och har för mig att dom ökat RP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...