Jump to content

Tjugo frågor - regler och gnäll


Tweak
 Share

Recommended Posts

Bra mentalitet, applicera det på mobbningen i skolan med...

Hahaha vad fan? Sluta sitt och tyck synd om dig själv. Om det nu är så att "alla" är elaka mot dig så finns det förmodligen en bakomliggande anledning. Du tycker inte det finns minsta möjlighet att du kan ta ett kliv tillbaka och ta en titt på dig själv?

Självklart Ska det inte förekomma mobbing här på forat. Men det är vid olika tillfällen och olika personer som det har tillkommit diskussioner. Den gemensamma nämnaren är du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu måste jag ju inflika att jag försöker ju inte mobba dig men du gör allting så komplicerat bara. Jag tycker absolut inte att du valt fel person - du får välja precis vem du vill men jag undrar bara om man får välja två personer samtidigt. Det handlar ju inte om att jag undrar för det är du som valt, utan jag hade undrat även om det varit Simpa som hade valt två personer.

Angående att du ställer fel frågor så ställer ju du jätte konstiga frågor, men jag har kommit så långt att jag skiter i vad du stället för frågor för det är ingen mening att klaga, det blir inte bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha vad fan? Sluta sitt och tyck synd om dig själv. Om det nu är så att "alla" är elaka mot dig så finns det förmodligen en bakomliggande anledning. Du tycker inte det finns minsta möjlighet att du kan ta ett kliv tillbaka och ta en titt på dig själv?

Självklart Ska det inte förekomma mobbing här på forat. Men det är vid olika tillfällen och olika personer som det har tillkommit diskussioner. Den gemensamma nämnaren är du.

Sitter inte och tycker synd om mig själv. Tvärt om fortsätter jag köra på mitt vis eftersom det är ni som har fel och klagar utan grund. Problemet är att det har blivit väldigt lätt att klaga på mig. Klaga på någon ann för omväxlingsskull. Inte ett knyst när Kebab kommer med nått alkoholistinlägg i fel tråd eller nar vaxxor skriver om fuska i fel tråd. men när jag gör det, mama mia, då går folk bananas...

Nu måste jag ju inflika att jag försöker ju inte mobba dig men du gör allting så komplicerat bara. Jag tycker absolut inte att du valt fel person - du får välja precis vem du vill men jag undrar bara om man får välja två personer samtidigt. Det handlar ju inte om att jag undrar för det är du som valt, utan jag hade undrat även om det varit Simpa som hade valt två personer.

Angående att du ställer fel frågor så ställer ju du jätte konstiga frågor, men jag har kommit så långt att jag skiter i vad du stället för frågor för det är ingen mening att klaga, det blir inte bättre.

Jag ställer inte konstiga frågor, jag ställer otroligt smarta. Hade folk besvarat dem så som dem ska göra hade jag funnit svaren för er varje omgång...

Och jag har inte valt 2 personer, jag har valt nån som råkar vara 2 personer. Låt oss säga att det är där kända siamesiska tvillingparet, ska jag då bara rikta in mig på den ena eller dem som 2 individer som de faktiskt är?

Självklart måste man kunna välja 2 personer om de hör ihop, skilland om jag väljer 2 olika personer som obama och stalin samtidigt...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ställer inte konstiga frågor, jag ställer otroligt smarta. Hade folk besvarat dem så som dem ska göra hade jag funnit svaren för er varje omgång...

Och jag har inte valt 2 personer, jag har valt nån som råkar vara 2 personer. Låt oss säga att det är där kända siamesiska tvillingparet, ska jag då bara rikta in mig på den ena eller dem som 2 individer som de faktiskt är?

Självklart måste man kunna välja 2 personer om de hör ihop, skilland om jag väljer 2 olika personer som obama och stalin samtidigt...

Otroligt smarta frågor ibland, ibland riktigt konstiga. Jag avgör ju själv vad jag tycker är en bra fråga eller hur?

Du påpekar saker också som är irriterade. Bara för det är en kvinna ifrån sverige betyder det inte inte att personen lever just nu eller inte, eller bara för det är en tjej betyder det inte att det är en människa.

Jaa, då förstår jag hur du valt, men en person kan ju bara vara en person fortfarande så hur någon kan vara två personer samtidigt förstår jag inte ..

Jag kan ju till exempel inte välja Tom Cruise & Ethan Hunt bara dem två hör ihop (Ethan spelas utav Tom) - det är ju två olika personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter inte och tycker synd om mig själv. Tvärt om fortsätter jag köra på mitt vis eftersom det är ni som har fel och klagar utan grund. Problemet är att det har blivit väldigt lätt att klaga på mig. Klaga på någon ann för omväxlingsskull. Inte ett knyst när Kebab kommer med nått alkoholistinlägg i fel tråd eller nar vaxxor skriver om fuska i fel tråd. men när jag gör det, mama mia, då går folk bananas...

Jag ställer inte konstiga frågor, jag ställer otroligt smarta. Hade folk besvarat dem så som dem ska göra hade jag funnit svaren för er varje omgång...

Och jag har inte valt 2 personer, jag har valt nån som råkar vara 2 personer. Låt oss säga att det är där kända siamesiska tvillingparet, ska jag då bara rikta in mig på den ena eller dem som 2 individer som de faktiskt är?

Självklart måste man kunna välja 2 personer om de hör ihop, skilland om jag väljer 2 olika personer som obama och stalin samtidigt...

chilla lite va..Det är väl knappast någon som klagat på dig mer än i denna tråden? Det som klagats (debatterats) mest över är ju om man får göra logiska utsagor eller ej eftersom många inte tycker det. Det andra vi klagat över är när du frågar frågor som redan är besvarade, vissa klagomål är mer obefogade än andra. Dessutom att du alltid skriver han, även fast det är en kvinna..

Du säger ju själv att man bara ska svara ja eller nej men sedan svarar du med meningar som avslöjar mycket mer än frågan i sig. DU får bedöma om svaret är ja eller nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter inte och tycker synd om mig själv. Tvärt om fortsätter jag köra på mitt vis eftersom det är ni som har fel och klagar utan grund. Problemet är att det har blivit väldigt lätt att klaga på mig. Klaga på någon ann för omväxlingsskull. Inte ett knyst när Kebab kommer med nått alkoholistinlägg i fel tråd eller nar vaxxor skriver om fuska i fel tråd. men när jag gör det, mama mia, då går folk bananas...

Jag ställer inte konstiga frågor, jag ställer otroligt smarta. Hade folk besvarat dem så som dem ska göra hade jag funnit svaren för er varje omgång...

Och jag har inte valt 2 personer, jag har valt nån som råkar vara 2 personer. Låt oss säga att det är där kända siamesiska tvillingparet, ska jag då bara rikta in mig på den ena eller dem som 2 individer som de faktiskt är?

Självklart måste man kunna välja 2 personer om de hör ihop, skilland om jag väljer 2 olika personer som obama och stalin samtidigt...

Du har agerat efterblivet i flera år, i alla trådar i alla forum. Folk har tröttnat, skitsamma när det slog över, agera mer moget och folk kommer glömma det men nu så häller du bara bensin på elden. Puss. god jul osv osv..

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta bete dig som ett troll så blir alla glada och nöjda.

Ja, vad skall man säga? Aldrig hört talas om det, eller för den delen att ställa två frågor i en...

Det blir bara onödigt komplicerat. Samtidigt får man ju anta att dessa två personer är mest kända på tu man hand, men då kan man väl lika gärna välja en av dem.

Tycker dessutom att det är lame att köra 25/30 frågor, alla sitter ju med google i en flik bredvid vafan.

Hear, hear.

Fattar inte varför man måste göra allt så komplicerat. Välj en person, ställ 20 frågor och besvara med ja eller nej. 20 räcker gott så länge man använder logik och inte ställer idiotiska frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter inte och tycker synd om mig själv. Tvärt om fortsätter jag köra på mitt vis eftersom det är ni som har fel och klagar utan grund. Problemet är att det har blivit väldigt lätt att klaga på mig. Klaga på någon ann för omväxlingsskull. Inte ett knyst när Kebab kommer med nått alkoholistinlägg i fel tråd eller nar vaxxor skriver om fuska i fel tråd. men när jag gör det, mama mia, då går folk bananas...

Sluta nu, folk klagar på varandra här hela tiden. Kanske inte lika mycket som en gång i tiden men visst förekommer det. För ett par år sedan blev ju Kicken så utskälld (av bland annat dig) att han lämnade forumet.

Skillnaden är bara att du är så otroligt envis och verkar alltid inställd på att du har rätt och de som inte håller med dig har antingen missförstått dig eller har helt enkelt fel. Jag kan garantera dig att ingen har något personligt emot dig, det är inte så att folk sitter och väntar på att få tillfällen att hoppa på dig bara för att det är just du, utan du har bara en tendens att ofta försätta dig i dessa situationer. :)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta nu, folk klagar på varandra här hela tiden. Kanske inte lika mycket som en gång i tiden men visst förekommer det. För ett par år sedan blev ju Kicken så utskälld (av bland annat dig) att han lämnade forumet.

Skillnaden är bara att du är så otroligt envis och verkar alltid inställd på att du har rätt och de som inte håller med dig har antingen missförstått dig eller har helt enkelt fel. Jag kan garantera dig att ingen har något personligt emot dig, det är inte så att folk sitter och väntar på att få tillfällen att hoppa på dig bara för att det är just du, utan du har bara en tendens att ofta försätta dig i dessa situationer. :)

Tack Siana...

jag minns det där med Kicken, han ringde hem till folk eller gjorde nått sånt sjukt över gränsen.

men det var ju inte illa menat, men blev helt fel.

Och det gnällandet gick för långt det med.

Okej att man kritiserar någon, men det får inte bli någon form av avrättning.

(Det hände i min klass strax innan vi gick ut på praktik, hela klassen och lärare avrättade en klasskamrat offentligt, för jävligt att sådant kan förekomma. Speciellt i vuxen studier...)

Jag kan hålla med om att jag ibland tänker lite annorlunda, har hört det innan från folk, det är inget nytt. Men hade folk här lyssnat lite på mig innan de sågar mig så hade de insett att jag har en poäng i det jag säger.

Sen är jag alltid öppen för att ändra mina åsikter, jag är ingen principfast människa, utan försöker alltid se saker utifrån andras människors perspektiv och kanske lära mig nått. Men det är det ju inte många här som gör.

Sen är det ju helt sant att jag provocerade lite i onlinetråden eftersom vaxxor konstant gick till personangrepp och klagade högljudt SÅ FORT jag skrev ett inlägg. OAVSETT om jag nämnt fusk eller ej.

Det han och berörd moderator uppenbarligen inte förstod, var att prata fusk och prata vad man gör online är två olika ämnen. Skriver jag att jag köpt 5 st 3 miljonersbilar, så är det online prat, inte fuskprat och inlägget är rätt placerad enligt reglerna, i online-tråden.

Likväl klagar Vaxxor och Agneten och påstår att det är fuskprat och börjar gå till personangrepp.

Ett beteende som INTE borde vara accepterat, och genast borde ha moderaserats av ansvariga, men istället tillrättavisas JAG? Det är skrattretande...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte en admin flytta alla inlägg som gäller klagade & gnäll i den "vanliga" tråden hit istället för där? Börjar verkligen bli för mycket off-topic där nu ju..

Och för övrigt, så är det nog bättre att bara skita i vad Vice skriver och inte argumentera med honom för ärligt talat verkar det inte komma någon vart alls.

Jag skiter totalt i vad som har hänt i andra trådar dock.

Redigerad av iweX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen är det ju helt sant att jag provocerade lite i onlinetråden eftersom vaxxor konstant gick till personangrepp och klagade högljudt SÅ FORT jag skrev ett inlägg. OAVSETT om jag nämnt fusk eller ej.

Det han och berörd moderator uppenbarligen inte förstod, var att prata fusk och prata vad man gör online är två olika ämnen. Skriver jag att jag köpt 5 st 3 miljonersbilar, så är det online prat, inte fuskprat och inlägget är rätt placerad enligt reglerna, i online-tråden.

Likväl klagar Vaxxor och Agneten och påstår att det är fuskprat och börjar gå till personangrepp.

Ett beteende som INTE borde vara accepterat, och genast borde ha moderaserats av ansvariga, men istället tillrättavisas JAG? Det är skrattretande...

Men varför, varför drar du ned ert dagistrams från GTAdelarna hit?

Det finns en anledning till att många av oss hänger här nere, för att slippa dramat som alltid uppstår i GTAtrådarna, men när du jämt och ständigt använder VaXXors beteende som en slags sköld mot oss här nere som inte alls deltog i GTAdelarna så blir det bara fel. Vi har ingenting med det där att göra, och vi ger blanka fan i hur orättvist du tycker att du blev behandlad där uppe.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta att jag lägger mig i nu men.

Det gnälls av en anledning, tänk dig för innan du postar nästa gång så ska du se att det blir mycket bättre!

Ingen fara. Klart du ska få uttrycka dig.

Jag har inte skrivit inlägg i masstal, illrelevanta inlägg eller placerat inlägg där de inte ska vara. Jag har följt de regler och riktlinjer som finns.

Gnället grundar sig på att mina åsikter, som tex i gtadelen eller mitt sätt att ställa frågor som folk inte kan acceptera.

Tolerans, ödmjukhet, och vara öppen för nytt tänkande är nått som man kommer långt med...

Visa mig de regelbrott eller felaktiga inlägg jag gjort, och jag ska ta åt mig av kritiken.

Annars tycker jag vi lägger ner detta nu och fortsätter den trevlig forumkänslan vi har resten av året. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...