Jump to content

LEK: Tjugo frågor.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Är hon främst känd som soloartist?

Jag är inte med i debatten men har inte hela alla-mot-Vice-situationen gått rejält överstyr? Även fast Vice beter sig dumt åt (nu bortser jag från det som man kan uppfatta som "korkat" och syftar mer på att det känns som om du medvetet provocerar) emellanåt innebär det inte att man har rätt att gå till personangrepp eller på något sätt såra honom. Det är i sådana fall upp till moderatorerna att straffa honom, precis som det är deras uppgift att straffa andra som beter sig dumt åt. Det är väl därför vi har moderatorer? Jag tror inte stämningen blir bättre av att man som enskild forumit går till attack och får stöd från andra.

Den enda som hänger löst är Vice men jag ska ta ett snack med de andra moderatorerna så får vi se vad som händer. För stunden hoppas jag att alla slutar blåsa upp småsaker och slutar mata trollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den enda som hänger löst är Vice men jag ska ta ett snack med de andra moderatorerna så får vi se vad som händer. För stunden hoppas jag att alla slutar blåsa upp småsaker och slutar mata trollen.

Jahaaa så jag hänger löst pga sådana här konstanta påhopp?

Är det HBTQ-Vice. eller analfabet-Vice. som uppenbarar sig?

---

Får jag fråga var jag trollade när jag fick ett sådant påhopp? Eller vad jag gjorde för fel som gav honom rätten att precis som alla andra göra påhopp på mig utan orsak?

Varför tillrättavisar du inte honom? Det är ju förbannat märkligt att jag får skit när det är han som provocerar mig. Kan du förklara för mig för jag förstår verkligen inte ditt resonemang här...

Har hon dött under de senaste 10 åren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag är dålig på artister... =/

Monica Zetterlund?

Om det inte är Zetterlund chansar jag på Birgit Nilsson.

Den enda som hänger löst är Vice men jag ska ta ett snack med de andra moderatorerna så får vi se vad som händer. För stunden hoppas jag att alla slutar blåsa upp småsaker och slutar mata trollen.

Jag menar bara att det finns ett problem i och med att alla aktiva medlemmar mer eller mindre känner varandra bortsett ett kanske 10-tal medlemmar som alltid har varit "lite utanför". Jag uppfattar det som att det tyvärr rätt ofta förekommer att de andra 98 % håller varandra lite om ryggen. Och de flesta moderatorerna tillhör just denna kategori av "goda vänner", vilket i sig inte är fel - alla ska ha rätt att ha en åsikt och man ska inte behöva dra sig för att dra igång en debatt, men när det däremot går överstyr och man märker att diskussionen inte närmar sig en lösning utan att det snarare är så att man sparkar på den som ligger ner, då tycker i alla fall jag att moderatorerna ska agera, även om det är en god vän som går över gränsen. Hänger du med på resonemanget? Kort och gott får man folk som från början inte rättar sig efter de ramar som finns att känna sig lite utanför och så går det ju till även i verkliga livet, men det är lite trist.

Vice har ju varit här ett bra jävla tag och har väl under tiden fått en hel del gliringar som jag tror de flesta av oss tycker har haft en vänskaplig karaktär men förr eller senare lär han väl tröttna. Personligen tycker jag att man aldrig ska känna sig utfryst eller ovälkommen från detta forum - i sådana fall ska detta ske genom en ban av en moderator och bannen ska ha stöd av GTAsajtens regler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej!

Ja! Bra! samuleszon har hatten!

Så nära... :(

Om det inte är Zetterlund chansar jag på Birgit Nilsson.

Jag menar bara att det finns ett problem i och med att alla aktiva medlemmar mer eller mindre känner varandra bortsett ett kanske 10-tal medlemmar som alltid har varit "lite utanför". Jag uppfattar det som att det tyvärr rätt ofta förekommer att de andra 98 % håller varandra lite om ryggen. Och de flesta moderatorerna tillhör just denna kategori av "goda vänner", vilket i sig inte är fel - alla ska ha rätt att ha en åsikt och man ska inte behöva dra sig för att dra igång en debatt, men när det däremot går överstyr och man märker att diskussionen inte närmar sig en lösning utan att det snarare är så att man sparkar på den som ligger ner, då tycker i alla fall jag att moderatorerna ska agera, även om det är en god vän som går över gränsen. Hänger du med på resonemanget? Kort och gott får man folk som från början inte rättar sig efter de ramar som finns att känna sig lite utanför och så går det ju till även i verkliga livet, men det är lite trist.

Vice har ju varit här ett bra jävla tag och har väl under tiden fått en hel del gliringar som jag tror de flesta av oss tycker har haft en vänskaplig karaktär men förr eller senare lär han väl tröttna. Personligen tycker jag att man aldrig ska känna sig utfryst eller ovälkommen från detta forum - i sådana fall ska detta ske genom en ban av en moderator och bannen ska ha stöd av GTAsajtens regler.

Min plus-pott är slut för idag så du får istället:

post-7900-0-20908400-1388339372.jpg

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...