Jump to content

Expressens filmer på SD-politiker


Jazz
 Share

Recommended Posts

http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/

Bra jobbat.

Hur kommer de egentligen över klipp som dessa?

Hundra spänn på att Jimmie Åkesson snart säger "låt gå för att några av våra partimedlemmar har uttryckt sig dumt men såna rötägg finns ju i varje parti, nu ska vi städa upp". Det är ju fullkomligt glasklart att det är den sortens människor som dras till SDs politik och att 7,7% av befolkningen uttrycker stöd för partiet är ju.. jag vet verkligen inte, jag blir så otroligt ledsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hundra spänn på att Jimmie Åkesson snart säger "låt gå för att några av våra partimedlemmar har uttryckt sig dumt men såna rötägg finns ju i varje parti, nu ska vi städa upp". Det är ju fullkomligt glasklart att det är den sortens människor som dras till SDs politik och att 7,7% av befolkningen uttrycker stöd för partiet är ju.. jag vet verkligen inte, jag blir så otroligt ledsen.

I det stora hela så är det ändå inte en SÅ stor del, men visst fan blir man mörkrädd över att folk är så jävla funtade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I det stora hela så är det ändå inte en SÅ stor del, men visst fan blir man mörkrädd över att folk är så jävla funtade.

Menar du procentantalet? Det gör de ändå till det fjärde största partiet och detta endast genom en hatfylld politik av ekonomisk skrämseltaktik och invandrarfientliga fördomar. Jag håller i mångt och mycket inte med alliansen men både folkpartiet och centerpartiet har båda en mycket mer utarbetat och framför allt rationell politik än SD och de ligger långt bakom i sifo-undersökningarna.

Hursomhelst så gjorde det här klippet för att jag nu bestämmer mig för att engagera mig i valrörelsen 2014.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte lättberörd av klipp och videos på nätet men den videon gjorde mig fan illamående.

Ett gäng "politker" som beter sig som fjortonåringar, argumenterar inte utan svarar med ord som "fitta, hora" etc. Vad i helvete gör dom ens i riksdagen? Hoppas verkligen folk öppnar sina ögon så som jag gjorde idag och ser till att ge emot den här sortens beteende.

Vill göra något åt det här men vet inte vad.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du procentantalet? Det gör de ändå till det fjärde största partiet och detta endast genom en hatfylld politik av ekonomisk skrämseltaktik och invandrarfientliga fördomar. Jag håller i mångt och mycket inte med alliansen men både folkpartiet och centerpartiet har båda en mycket mer utarbetat och framför allt rationell politik än SD och de ligger långt bakom i sifo-undersökningarna.

Hursomhelst så gjorde det här klippet för att jag nu bestämmer mig för att engagera mig i valrörelsen 2014.

Well, så länge det inte är M eller S gör det inte någon måttlig skillnad på vad som bestäms. Alla andra partier har ju fått "välja sida" för att få något som helst inflytande. SD är i sig helt uteslutna, så det lär inte hända något större om dom får sina 8% nästa val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...