Jump to content

Vilken utav de tre protagonisterna intresserar dig mest?


VickeX
 Share

  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det kankske kommer som en nyhet för vissa, men även kvinnor spelar tv-spel. Att erbjuda en kvinnlig spelbar karaktär skulle innebära att dessa människor kan identifiera sig bättre med karaktären dom spelar. Precis som att många vita människor klagade över att man spelade som svart man i San Andreas, då man helt enkelt inte kan identifiera sig på samma sätt.

Jag tänkte bara att det kunde vara ett smart drag av R* att försöka få in fler kvinnliga spelare i fanbasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Även om jag gillar Trevor så har jag börjat luta mer mot Michael.

Michael kommer nog vara den karaktären jag spelar och bryr mig om mest. Han verkar vara en ordentligare karaktär och kanske den som man tänker lite annorlunda med. Med det menar jag att man kanske är lite mer ordentlig när man spelar som honom och inte den där galna psykopaten utan känslor. Att glida runt i en snygg bil i schysst kostym kommer vara underbart!

Trevor kommer vara den karaktär jag spelar när jag bara vill skapa kaos. Klä mig som en pundare och bara leka psykopat kommer vara hemskt kul med den här karaktären. Kommer nog också vara den karaktär jag använder vid flygningar och annat röj i öknen/skogen.

Franklin har jag inte tänkt på så mycket. Han är säkert kul att spela han med och kommer nog dra upp mycket SA känslor. En lowrider och Radio los santos får mig nog att komma på vad jag vill göra när jag spelar honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Valet står lite mittemellan när det gäller Trevor och Michael.

Michael verkar lockande på det viset då han känns mer orginell än de övriga. känns som han varit med om en del. Sen vore det kul att börja på topp.

Fast jag är egentligen den som vill börja på noll och sakna men säker klättra mig upp Så därför verkar Trevor intressant.

vara ute på landsbyggden, göra alla sjuka saker som han gör, tror att han är den perfekta personen att vara när man bara känner för att skapa kaos helt enkelt.

Franklin har jag inte tänkt så mycket på, förutom det här om att åka och ta bilar.

Tror nog att alla progranister är intressanta på sitt vis. Ska bli intressant att se hur de går ihop. TYcker det verkar konstigt hur uppdragen ska utföras när man är 3 st. Men det visar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De tre nya karaktärs-trailerserna bekräftar enligt mig bara att Franklin är den sämsta karaktären. Utav de tre är han definitivt den minst intressanta.

Michael-trailern var mest episk, och Trevor var roligast. Kan knappt vänta tills jag får spela som de gubbarna. Franklins story kommer säkert vara nice den också men den känns bara minst intressant.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Ärligt talat så är jag imponerad över hur fantastiskt väl karaktärsapproachen fungerar. Jag var väldigt skeptisk till det hela innan jag provade och som det är just nu spelar jag med samtliga, ömsesidigt...

I över lag är hela spelet fantastiskt sömlöst. Det är nog det som imponerar på mig mest.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat så är jag imponerad över hur fantastiskt väl karaktärsapproachen fungerar. Jag var väldigt skeptisk till det hela innan jag provade och som det är just nu spelar jag med samtliga, ömsesidigt...

I över lag är hela spelet fantastiskt sömlöst. Det är nog det som imponerar på mig mest.

Ja jag gillar verkligen hur snyggt och mjukt spelet introducerar och skiftar från en karaktär till en annan i storyn. Cred till Rockstar för det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan nog fortsätta tråden med den här frågorna. Vad tycker ni om dem hittills? Jag gillar Franklin mest, kanske för att det är GTA SA nostalgi över honom. Trevor är lite för dryg men annars så diggar jag honom. Michael känns som en dryg långfilm. Även om han är cool.

Annars är det nice att kunna hoppa mellan dem sådär hela tiden :)

Redigerad av Ferno
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan nog fortsätta tråden med den här frågorna. Vad tycker ni om dem hittills? Jag gillar Franklin mest, kanske för att det är GTA SA nostalgi över honom. Trevor är lite för dryg men annars så diggar jag honom. Michael känns som en dryg långfilm. Även om han är cool.

Jag gillar Franklin mest, precis som du säger så känns det mest San Andreas över honom och man får lite vibbar från när man lirade San Andreas med CJ. När jag bara freeroamar och glider omkring så har jag nästan uteslutande honom.

Han passar även bäst in med min favoritkanal West Coast Classics. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...