Jump to content

Tre nya bilder!


Mark
 Share

Recommended Posts

Jag sitter och hypar som en galning... Såg både dagens bilder och måndagens bara någon minut efter att de postats... Ser underbart ut...

Ärtre stycken nya tomma rutor på v-siten http://www.rockstargames.com/V/ Hoppas på tre st nya screenshots på fredag. :)

Tror det är planen att visa 3 till på fredag. Sitter och hoppas på en bild på en ATV! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar verkligen bilderna på fallskärmshopparen och flygplanet som flyger över floden. Har längtat efter att få leka runt ute på landsbygden ända sedan San Andreas, det är då GTA är som allra roligast. Åka runt och bara upptäcka nya saker i den underbara miljön.

GTA IV var väldigt roligt på många sätt och det gav mig hundratals speltimmar. Men faktumet att det inte fanns någon landsbygd där gjorde mig djupt besviken, och jag har fortfarande inte känt den där totala GTA-tillfredsställelsen sedan San Andreas dagar.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det börjar hända saker runt GTAV nu. Det är inga dåliga game play shots de har laddat upp. Jag har läst att många av er tycker att R* har hittat San Andreas känslan i GTAV, jag håller bara med till 100%. Jag är så upp pumpad och vill inget annat än spela spelet. Men vad är den "new bold direction"?? Jag har tänkt länge på detta.

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...