Jump to content

Svensk politik


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Efter 131 dagar är resultatet alltså en socialdemokratiskt ledd regering som får föra en högst borgerlig/nyliberal politik på nåder. Detta var inte vad jag trodde skulle hända och om de tror att det kommer göra det tredje partiet mindre populärt så tror jag de har fel. Och Vänsterpartiet pallade tyvärr inte trycket. Ett nyval hade varit det enda rätta i det här läget. Jag känner mig fullt ut bekväm med min blankröst i höstas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Jag har ju i vissa sammanhang varit en del av svensk politik.

Jag lämnar härmed all politisk inblandning för en tid framöver.

Hur lång den tiden blir?

Det får vi se.

Troligtvis för alltid.

"Jag har gjort mitt!" - dibel, våren 2016

Jag håller fast vid att jag har gjort mitt.

Kärlek till alla kämpar därute.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Min kärlek för antifabruden vars substack jag följer slaviskt (serbiskt/samiskt) är äkta och även den revolution jag kan tänkas ge henne. Även om den röda revolutionen kan anses vara fejk och gay.

Min enda Kärlek dock. Den sanna heteronormen. Om Hon är judinna blir jag filosemit. På den nivån är det. Nu tror jag dock att Hon är arisk så det är inga konstigheter egentligen. Det är bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig ha älskat alls?

Den enda Revolutionen däremot. Kärlekens Revolution. Den, den, den. We are Millwall from The Den.

Alla hatar oss. Gnagarnas paroll, vår verklighet. I det hatet finner jag bara kärlek. Odiami. Grandi Malnatt.

Jag kommer alltid att välja svart politiskt. Kärlekens väg. Om det så rinner ut i sanden. Guldet blev till sand? Guldet är redan sant. 2001 och i Evigheten. Det Guldet tillägnar jag Henne. Haja den glädjen Hon måste ha känt. Precis den glädje jag kände.

Hur kan jag ångra det? Jag ångrar ingenting.

Om jag förleds av röda rosor och mardrömmar om en kommunistisk revolution (som jag på ett teoretiskt plan inte har något emot) så Lever jag på Hoppet. Är man i Hel-vetet får man hoppa högt.

Den sanna nordiska renässansen. En urtypisk wotanism. Det är min ideologi nuförtiden.

Bajen, bärs och (o)rakade brudar.

Coerenza Nera 🍊

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...