Jump to content

Forumgala 2011?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Nån som känner sig manad att hålla i det?

Har själv mycket med jobb och nu när man är farsa och allt...

Vi får engagera oss alla lite mer än sist. Kände att som höll i det fick tjata på att folk skulle vota mm.

Det är mycket jobb så håller någon i det får vi faktiskt vota i många kategorier och inte maila ett namn sista minuten. (tittar på mig själv)

Eller hoppar vi det i år? =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Siana eller Umberto kan hålla i det tror Siana tog hand om det förra året. Inte ska vi bryta en tradition heller?

Det är klart att det allra roligaste vore att hålla traditionen igång, men man kan ju inte bara förvänta sig att folk kan hålla i den, tar ändå en hel del tid och effort. I takt med att allt färre nominerar och röstar kan det ju också vara en idé att göra processen enklare för att attrahera fler att delta. Fast jag tycker det vore finast med en gala i vanlig stil, såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan givetvis hjälpa till med övergripande saker men jag vill inte hålla i galan. Jag håller dock med om att det skulle vara trevligt att ordna en, om inte annat så för traditionens skull. Vad sägs om att starta en tråd i vanlig ordning och se hur många nomineringar som kommer in? Säg att vi har en undre gräns på 20 nominerande medlemmar för att det ska bli en omröstning. Om vi inte får ihop 20 nomineringar får nomineringarna fungera som ett sätt för medlemmarna att "visa uppskattning och minnas året".

Tycker f.ö. att Kebab ska hålla i galan! :naughty:

Kände att som höll i det fick tjata på att folk skulle vota mm.

Det är mycket jobb så håller någon i det får vi faktiskt vota i många kategorier och inte maila ett namn sista minuten. (tittar på mig själv)

Ett problem i fjol var att det var lite krångligt arrangerat med röstningarna. När vi fixade en enkel mall som medlemmarna bara behövde editera började rösterna droppa in.

exempel:

[b]Årets skurk:[/b] kicken/Maimstream/Henkibojj

Fullt förståeligt. Det är ju sorgligt men sant att forumet verkligen stagnerat.

Stämmer, ja. Och det blir inte bättre av att rootadmin är frånvarande och att vi har en massa buggar och småproblem på forumet. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle jag kunna göra ifall det inte var så att

1. Min PM-låda är för liten! Har velat ha mera utrymme sedan 2006. :angry:

2. Intresset var otroligt lågt förra året. Tråkigt att styra med allt när resultattråden bara blir knappt två sidor lång...

Den första är bara en dålig ursäkt. =)

Men om nån nu tar på sig detta håller jag med om att vi alla banne mig för engagera oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle jag kunna göra ifall det inte var så att

1. Min PM-låda är för liten! Har velat ha mera utrymme sedan 2006. :angry:

2. Intresset var otroligt lågt förra året. Tråkigt att styra med allt när resultattråden bara blir knappt två sidor lång...

1. Fick ni inte större pm-box när forumet uppgraderades?

2. Mmm, det tråkigaste är alla stammisar som är inloggade varje dag 24/7 men som inte har "tid" att skriva en sketen nomineringspost och skicka ett pm! :ermm:

Jag hade kunnat tänka mig att hålla i det om det inte vore för att jag sticker iväg imorgon och förmodligen inte kommer sitta vid en dator på en vecka eller så.

Om planerna ändras och jag kommer hem strax efter nyår så kan jag kanske skrapa ihop något ifall ingen annan har gjort det.

Det är bra!

Kan ni kanske göra det tillsammans? Kebab håller i nomineringsfasen och xxx_simpa_xxxx tar röstningen och resultatredovisningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...