Jump to content

Forumgala 2011?


Vice.
 Share

Recommended Posts

1. Fick ni inte större pm-box när forumet uppgraderades?

2. Mmm, det tråkigaste är alla stammisar som är inloggade varje dag 24/7 men som inte har "tid" att skriva en sketen nomineringspost och skicka ett pm! :ermm:

Det är bra!

Kan ni kanske göra det tillsammans? Kebab håller i nomineringsfasen och xxx_simpa_xxxx tar röstningen och resultatredovisningen?

Skulle vi absolut kunna göra. Jag funderar på om man inte skulle kunna skapa en mail, eftersom jag också har det väldigt trångt i min inbox. (Visst gjorde vi det ett annat år?)

Men då bör man också ställa frågan om GTAsajtarna orkar skicka mail, är det acceptabelt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vi absolut kunna göra. Jag funderar på om man inte skulle kunna skapa en mail, eftersom jag också har det väldigt trångt i min inbox. (Visst gjorde vi det ett annat år?)

Men då bör man också ställa frågan om GTAsajtarna orkar skicka mail, är det acceptabelt?

Mja, mail skulle kunna gå.

Eller en helt ny användare? Specifikt gjord för forumgalan dit vi skickar alla PM.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vi absolut kunna göra. Jag funderar på om man inte skulle kunna skapa en mail, eftersom jag också har det väldigt trångt i min inbox. (Visst gjorde vi det ett annat år?)

Men då bör man också ställa frågan om GTAsajtarna orkar skicka mail, är det acceptabelt?

Mmm, det är acceptabelt. Man kan ju erbjuda båda alternativen men skriva att medlemmarna HELST ska rösta via mail.

Mja, mail skulle kunna gå.

Eller en helt ny användare? Specifikt gjord för forumgalan dit vi skickar alla PM.

Tror inte det går. Jag har tyvärr börjat misstänka att det är något fel med registreringarna. Jag har sett åtminstone ett fall där en nyreggad medlem oförklarligt raderades av forumet. Om man ser i medlemslistan vilka medlemmar som joinat forumet under hösten har ALLA reggat genom facebook. Jag tror att det inte längre går att regga sig "normalt" med nick och OM det går raderas användarna automatiskt efter några dagar. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...