Jump to content

skriva cv


Deltanator
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Detta är nog det mest efterblivna jag någonsin läst på internet.

Vice... Johnny Depp rynkar på näsan åt Deltanator, inte dig.

Vice... Frusciante är ironisk.

Vice... när Maimstream citerar Agentens skratt är det riktat till Deltanator, inte dig.

Tack kunde inte förklara det bättre själv vice du får väl börja tänka innan du börjar slänga skit.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack kunde inte förklara det bättre själv vice du får väl börja tänka innan du börjar slänga skit.

Ursäkta. Var sjukt trött och gnällig igår efter att ha jobbat 14 tiimmar.

Har lagt ner sjukt mycket jobb på CVn och ville vara shysst och dela med mig. Så börjar det gnällas.

Ursäkta, att jag attackerade er. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det vara Deltanator som vänder sig till Flashback istället? :P:rolleyes:

https://www.flashback.org/t1681896

hej o välkommen till mitt cv som i förhppningsvis kommer välkomna mig till ditt jobb!

Är en lugn o trevlig grabb med väldigt bra självförtroende som sysslar och har sysslat med de mästa då jag redan började jobba i en väldigt tidig ålder.

Mitt första jobb var på dataprince med inga som helst intressen för datorer fick ja lära mig allt från att bygga datorer och en del programering det fungerade väldigt bra till dem la ner verksamheten.

Började plugga lite lätt men kom rakt in städbranchen istället och började jobba med att städa tågen på SJ som jag har gjort de senaste 18 månaderna. Kan kort o gott säga att mina ambitioner utvecklades och blev väldigt stora efter de och har inga problem med att skita ner mig, och tror nu på fullaste allvar att ja klarar precis allting, desvärre så håller dem på lägger ner och ett nytt företag ska ta över.

så de lämnar kvar mig med min styrketräning och en gnällande flickvän, och hoppas på för att komma på fötter så snabbt som möjligt igen.

Mitt moderspråk är svenska men talar också flytande engelska och en hel del spanska som jag har tagit med från skolan.

Namn : xxxxxx xxxxxxx

Första gången ja någonsin skrivet ett cv men de där borde väl räcka?

Redigerad av Kebab
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...