Jump to content

Kissar du i duschen?


Vice.
 Share

  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nja, generellt sätt så undviker jag det. Främst av respekt mot andra som använder duschen, kan inte vara så kul att duscha där någon annan har stått och pissat.

Därför lättade jag lite på det när jag flyttade till en egen lägenhet - har hänt en olycka någon gång när jag varit riktigt nödig eller liknande.

Edit: Talar endast om att pissa, förstås, att bajsa i duschen skulle aldrig falla mig in.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar varför den här frågan har kommit upp flera gånger på detta forum. :P

Jag gör det inte, men jag ser inget problem med det. Så länge man inte svingar runt slangen och skvätter ner klinker, kakel och loofahs så är det ju verkligen ett avloppshål som alla andra.

Bajsa i duschen är det klart att ingen gör, det behöver jag inte ens kommentera.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför pissa innan man går in i duschen? Man kan lika gärna döda två fåglar med en sten och uträtta både rengöringen av kroppen och urineringen vid samma tidpunkt på samma plats. Respekt för andra människor som ska använda duschen? De enda som duchar i mitt hus är mamma och jag. Mamma vet inte om att jag pissar i duschen. Vad hon inte vet kan heller inte skada henne.

När det gäller latrin så sker detta i toaletten.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nope, det gör jag inte.

Är faktiskt lite förvånad att det är så pass många som röstat ja :)

Ja, jag med. Jämför man med den andra pollen så har majoriteten ändrat sig.

Så säger dem att man inte blir påverkad av forum... ^^

Mamma vet inte om att jag pissar i duschen. Vad hon inte vet kan heller inte skada henne.

Så tänker hon nog också... :naughty:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tjejer kan ju varken pricka hålet eller kissa så de inte står i sitt eget kiss! :sick:

Vilka fördomar du har.

Klart de kan. De kan både pinka längre, med mer kraft och mer exakthet än vad du, eller någon annan kille någonsin kommer kunna göra.

Tjejer som tränat upp sig kan stoppa in en Dartpil och skjuta upp den, så den sätter sig i ett trätak.

Ja, det HAR jag sett irl...

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...