Jump to content

Undersökning Delta


Umberto
 Share

Tvärvetenskaplig undersökning för framtida visdom, frihet, rättvisa och rikedom.  

31 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

MS Röj föredrar jag. Det känns mer skillbased, Harpan är bara random och störande.

Emil tittade jag mycket mer på och jag gillar nog honom mer också. Pippi går alltid runt med ett stort flin och är så jävla nöjd med sig själv och hur hon kan klå upp alla.

Stan röstar jag på. Jag har bott på landet under större delen av mitt liv men det passar mig inte särskilt mycket. Jag är ingen naturälskare, jag är en datornörd. Föredrar att bo nära andra människor, affärer och underhållning och inte avskilt. Det enda trista med stadsliv är att det försvårar ägande av hund/katt. sad_1182040_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Harpan, Emil och landet.

Yes!

Harpan eftersom jag är så dålig på Röj (fråga simpa ifall ni tvivlar). På MS Röj har jag fortfarande inte lärt mig hur man gör den där "klicka med båda knapparna"-grejen. <_<

Emil eftersom:

Pippi är så jävla dryg vill bara slå henne på käften ibland :ph34r::blink:

Hehe. ^_^ Men håller faktiskt med dig. Efter Karlsson på taket är Pippi den vidrigaste Astrid-karaktären.

Och trots att jag bor i stan nu och trivs med det så vet jag att landet kommer locka i framtiden. Är man född och uppvuxen ute i skogen så är det fan svårt att inte gilla det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...