Jump to content

Google+


Siana
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Detsamma. confused_1181149_0.gif

Jag hade tänkt att här kunde man diskutera Google+, vad man gillar och vad man inte gillar med det, hur man tror att det kommer gå för Google+ och så vidare. Vet inte riktigt varför tråden helt plötsligt vreds till att diskutera Googles ev. planer att ta över världen för att sedan byta riktning igen och gå till hur, tydligen, dålig sökmotor Google är.

---

Jag kan istället för att gnälla ta oss tillbaka on-topic:

Satt i en hang out med KassemG här om dagen, han gjorde behind the scenes för senaste AsKassem, det var ganska ballt. Fast systemet måste finslipas, det var ganska laggigt, buggigt och med dålig kvalitet.

Sparks är även lite användbart, följer Diablo 2 och Starcraft 2 därifrån..!

Eddit: Merrky, du har inv förövrigt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att Google använder sig av invites för att hypa sin nya lansering, dock känns det lite fel i detta fall. En ganska väsentlig grej för att ett socialt nätverk ska bli nåt är att så många som möjligt använder det. Waow, känner mig jävligt VIP som har en invite till Google+! Vänta.. jag kan inte använda det förrän mina vänner får access till det.

Aja, de har säkert tänkt igenom detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att Google använder sig av invites för att hypa sin nya lansering, dock känns det lite fel i detta fall. En ganska väsentlig grej för att ett socialt nätverk ska bli nåt är att så många som möjligt använder det. Waow, känner mig jävligt VIP som har en invite till Google+! Vänta.. jag kan inte använda det förrän mina vänner får access till det.

Aja, de har säkert tänkt igenom detta.

Det är lite skumt. Fast från vad jag har hört behöver man inte invite nu, men de släpper bara in folk lite då och då. Även de med invite kan inte komma in direkt. Handlar nog inte så mycket om hype som det handlar om att Google är rädda för att släppa in alla och sedan upptäcks någon gigantisk säkerhetsläcka som gör att alla lämnar Google+ igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har blivit ganska populärt bland furries iaf, väldigt aktivt i streams ;> Ser fram emot de uppdateringar som de kommer genomföra, verkar som de lyssnar på sina användare.

Fast tvingar google att man använder sitt riktiga namn som det är snack om, då blir de kaoz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte bjudit in någon ännu. Men längst ner till höger finns det en liten knapp för att bjuda in människor. Ser dock ingen räknare. Så det verkar vara obegränsat.

Vill du ha en invite eller undrar du bara hur man bjuder in själv? :P

Jag skulle vilja ha en invite faktiskt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...