Jump to content

Midsommar 2011


Kebab
 Share

Recommended Posts

Midsommar äger so. far. Luftgevär + cigarr, kräftor + topless, tjurar o hagen bredvid vilka har större pungar än ni kan föreställa et... Awrsome med andra ord! Har lyckats knäppa en mängd bärtz, men eftersom jag skriver det här åå mobiöen så prkar jag inye fixa stavfelen. Mange kom igen nu!

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jobbar i år igen.

+1

slutar 23.00.

möter upp med grabbarna på nån fest.

fast det är lite skönt ändå. kan förfesta när jag jobbar med gratis sprit!

------

just ja. det var midsommar nu. glömde det.

vi har i alla fall skjutit upp vårat midsommarfirande tills imorgon.

så, på midsommar jobbade jag även till 23, men gick hem och rökte och kollade på workaholics.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Midsommar äger so. far. Luftgevär + cigarr, kräftor + topless, tjurar o hagen bredvid vilka har större pungar än ni kan föreställa et... Awrsome med andra ord! Har lyckats knäppa en mängd bärtz, men eftersom jag skriver det här åå mobiöen så prkar jag inye fixa stavfelen. Mange kom igen nu!

Jag var (vid den tidpunkten) verkligen inte så full som det ser ut, jag lovar! -_- -_- -_- -_- -_- Orkade bara inte styra med att fixa texten, tycker det är lite bökigt på mobilen. Och man vill ju inte vara killen som tar långsittningar (på toan) på midsommar. :ph34r:

Hur som helst... Midsommar var en mycket trevlig tillställning. Fyllan låg på måttlig/stundtals högljudd genom hela kvällen, vilket kändes väldigt moget! (Och lite konstigt med tanke på att jag drack i alla fall 10 olika former av alkohol (olika ölsorter ej inräknat) men vi höll visserligen på väldigt länge). Framåt natten smög dock lite ångestsnack om att vi "bara är en bricka i systemet och vi borde inte finna oss i att jobba med samma sak i 40 år" fram och för mig som redan mår lite halvdåligt på grund av karriärsvalet blev det en riktig dipp i humöret... :P Utöver det så hade jag en kanondag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...