Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hade hoppats att de skulle göra fall damage än lite snällare. :(

Annars ser det bra ut. Angående Battlefield premium så är det sagt att det ska kosta $50 dollar, så förhoppningsvis blir det under 400 kronor. Fast ingenting är bekräftat ännu, men jag är faktiskt positivt inställd till detta.

Vi bor Europa. Vi kommer bli analt förförda av EA. Det kommer vara mycket dyrare i Europa än i USA.

50dollar. 40 pund. 50 Euro. Det har jag hört av dom säkraste källorna so far.

Men Dice kanske törs stå på sig om det konstiga folket som bor på andra sidan jorden. Skämt åt sido så är det i snitt 100-200kr dyrare per spel jämnfört med USA. Och detta kostar lika mycket som ett spel, så lär bli något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi bor Europa. Vi kommer bli analt förförda av EA. Det kommer vara mycket dyrare i Europa än i USA.

50dollar. 40 pund. 50 Euro. Det har jag hört av dom säkraste källorna so far.

Men Dice kanske törs stå på sig om det konstiga folket som bor på andra sidan jorden. Skämt åt sido så är det i snitt 100-200kr dyrare per spel jämnfört med USA. Och detta kostar lika mycket som ett spel, så lär bli något sådant.

Battlefield 3 premium kommer ju sannolikt att laddas ner via Origin med hjälp av en produktkod. Borde man inte kunna köpa en sådan kod från en amerikansk hemsida istället för en svensk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tiden förihelvete. Patchen kommer nu 4de juni.

http://blogs.battlefield.com/2012/05/bf3-june-update-announce/

Hade hoppats att de skulle göra fall damage än lite snällare. :(

Annars ser det bra ut. Angående Battlefield premium så är det sagt att det ska kosta $50 dollar, så förhoppningsvis blir det under 400 kronor. Fast ingenting är bekräftat ännu, men jag är faktiskt positivt inställd till detta.

Den stora frågan är ju om B2K-användarna kommer få lite avdrag, i och med att vi redan slängt ut pengar på det DLC:t.

Jag insåg precis att jag inte har så mycket att klaga på i spelet, inte mer än att DART är glitchad, och fallskärms damage. Fast det sitter ju i ryggmärgen nu för tiden att man ska hålla in S mot slutet.

Edit: Eller förresten. Den stora frågan är om DICE har buggtestat den nya patchen. Eller blir det en ny DART-skandal?

Vår käre FAMAS kanske helt plötsligt blir OP om man sätter dit PKS-07-siktet. Om man då ads så gör alla kulor sju gånger så mycket skada!

Vem vet, vem vet?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar ju mest vara buggfixar alltihop. Gillar inte att de nerfat Guided Missile för jets och att Javelin tycks vara ännu sämre oguidat än det redan är. Att mortar ska bli "mindre effektiv" mot fordon är befängt. Jag satte 8 fullträffar med mortar på en tank innan den blev disabled och nu ska de nerfa det ännu mer? Löjligt.

Bra dock att de fixar spawn beacon så att man inte autospawnar mot norr. Bra också att de ser till att man inte behöver klicka fram rätt fire mode på vapnet efter spawn, men jag skulle gärna se det för lasersikte/lyse också, eftersom det är svårt att se om det är på eller inte. Det skulle jag vilja ha en indikator för, samt att det i Hardcore visas en liten plupp om vilket fire mode man har. Det är faktiskt nåt som inte tillhör en overklig HUD utan visas på vapnets sida IRL.

Sen skulle jag vilja att Air Radar visar ens egna flygplan/helikoptrar också, samt att spottade flygplan visas längs kanten på radarn om de är för långt bort. Spotted är spotted, tycker jag. Dessutom borde spottade tanks visas på radarn, helt tveklöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ledsen, hur sweet introt än må vara så är det lite långt alltså - i alla fall på sådana här småklipp... ^_^

Men tummen upp för text på skärmen, Lajjan approves!

Ja, det är nog mycket sant.

Fast det känns så tomt att bara börja klippet. Kanske ska ha splashbilden en kort stund innan själva klippet bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Battlefield 3: Premium trailer!

10 nya fordon, quad bike kommer tillbaka!

Är det en AC-130 jag skymtar också?

Någon slags lastbil också, en portabel C-RAM? Njaee..

När man får se Aftermath så står det "Fight for survival", det har spekulerats en del i om inte DICE borde satsa på något liknande zombie mode i COD. Får vi det i Aftermath?

När man ser bilden på End Game så ser det ut som soldaten rider på en häst!

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...