Jump to content

Är vi en familj?


kicken
 Share

GTAsajten-familjen  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Klart att vi är en familj :). En sorts webbaserad storfamilj. Vi lägger upp bilder på oss själva, delar med oss av våra tankar om livet, hemligheter vi aldrig skulle berätta för irl-kompisar osv osv. Ibland blir det bråk, som inom alla familjer, men efter ett tag lägger sig alla konflikter och allt "goes back to normal"

Vote. Hell yes!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Familj är en knasigt ord men jag röstade "ja" iallafall. Jag kom att tänka på det här igår tror jag, när jag grubblade på min kammare i vanlig ordning. Och faktiskt, det finns inget annat ställe i min vardag dit man kan komma och vara precis så öppen man själv väljer att vara, utan att riskera att förstöra någon vänskap eller att sabba för andra.

Det är det jag värdesätter mest med forumet: Jag vill kunna vara precis så frispråkig jag själv vill, och veta att vad jag än säger för dumheter så sabbar det inget mer än mitt eget rykte för en stund. Man kan fortfarande komma tillbaka och diskutera, läsa, roas, visa vad man gjort på sistone eller berätta hur man känner sig. Folk känner varandra väldigt väl och det är skönt att ibland kunna ge tillbaka vad man får av andra. Sånt är väldigt knepigt IRL men här känner man sig som hemma! :)

Vote: Yesbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...