Jump to content

Viktig & seriös undersökning!


Umberto
 Share

Akademisk undersökning för mänsklighetens framtida överlevnad, frihet och välstånd.  

66 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, själv kör jag ju i alla fall på Sonic-Volvo-Glass, där det egentligen bara är bilfrågan där jag är likgiltig. Den överväldigande preferensen för Mario-porr i en Volvo är för mig mycket förbryllande.

Volvo och Mario tycker jag inte är så väldigt förvånande då de känns som de två "större" alternativen. Sedan är det väl en tolkningsfråga med porr vs glass. Jag är inte säker på om det handlar om att man hellre har sex än att äta en glass eller om man hellre tittar på porr än att äta en glass. Är det det förstnämnda så är jag förr porr, är det det sistnämnda varierar det för mig (kåthet vs. sötsug).

Sonic spelade jag aldrig alls lika mycket som Mario när jag var barn.

Jag har bara kört väldigt lite Volvo och Saab men jag tyckte Saaben var skönast.

Jag ligger hellre än äter en glass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Volvo och Mario tycker jag inte är så väldigt förvånande då de känns som de två "större" alternativen. Sedan är det väl en tolkningsfråga med porr vs glass. Jag är inte säker på om det handlar om att man hellre har sex än att äta en glass eller om man hellre tittar på porr än att äta en glass. Är det det förstnämnda så är jag förr porr, är det det sistnämnda varierar det för mig (kåthet vs. sötsug).

Sonic spelade jag aldrig alls lika mycket som Mario när jag var barn.

Jag har bara kört väldigt lite Volvo och Saab men jag tyckte Saaben var skönast.

Jag ligger hellre än äter en glass.

Hej,

Självfallet är det "avbildandet i bilder, rörliga bilder, ljud eller text av sexuella aktiviteter och föreställningar i njutningssyfte" som avses med uttrycket porr.

Å forskargruppens vägnar,

Docent U-M Bertolius, Ph.D.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla tre jag röstade på är i minoritet.

Jag tillhörde aldrig spelkidsen som liten, men kollade på ibland. Tyckte Sonics loopringar var roligare än Marios rör. Fast ""Mario is Missing" på PC var en favorit.

Saab-traditionen är starkare i min familj, men har egentligen inget emot Volvo. En Volvo 164 hade varit trevligt att ha (utom för plånboken då, törstig bil)

Vad gäller valet mellan älskogstittande och glass så blir det glass, särskilt nu när det börjar bli varmt (man kyler väl hellre av sig än "värmar upp sig" då?). Har köpt 88:an och Nogger varje dag den här veckan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nödvändigt ont? På vilket sätt ont?

Hehehe...

Dels finns det så himla mycket skitdålig porr därute. Dels är det värdelöst att ha ett "porrbehov" när man inte kan kolla på det när/hursomhelst (läs: familjesemester, gruppboende, var som helst där andra människor finns tätt inpå en). Men i slutändan, är det inte "outsägligt torftigt" att kolla på när nån annan får sig något? ;)

3:40

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sonic Volvo Porr.

Sure, Mario är Mario... Men det finns ingen tvekan om att Sonic är coolare! Volvo... Volvo är Volvo. Har aldrig riktigt haft någonting att göra med en Saab.

Porr... Well... Det finns mycket annat gott att äta i världen, så glass kan man nog skippa, men om man vill runka så är det nog bäst att hålla sig till porren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...