Jump to content

Världsrekord.


Vice.
 Share

Recommended Posts

yX39J_YyKbs

FYFAN VAD JAG ÄR TAGGAD JAG KAN GÖRA ALLT VEM VILL SLÅ ETT VÄRLDSREKORD KOM IGEN NU GRABBAR NU KÖR VI

VÄRLDREKOOOOOORD!

Låter som en finfin ide.

Satt faktiskt och tänkte på detta för ett par dagar sedan. Har kollat runt lite efter ett passande rekord och detta är faktiskt ett som man kan slå. 30 timmar är rekordet på och det är inte överdrivet länge.

Någon som hade kunnat vara intresserad om en chans verkligen gavs?

Nuvarande rekord

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fetaste hade varit om vi hade knäckt tyskarna innan de hunnit ha rekordet ett år. Men det blir nog svårt.

Men som sagt, detta borde vara fult möjligt. F¨ågan är hur man strukturerar upp nått sådant här. Jag hade lätt velat göra ett försök. Gärna med ett par till. Behöver inte ens vara bra på spelet, bara att spela 30 timmar och 1 minut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fungerar det egentligen om man är flera? I länken står bara ett namn, men det var ju två personer som spelade.

Hur fungerar det om vi skulle smälla upp en massa GTAsajtare i någon galleria någonstans? Jag antar att den sammanlagda tiden inte räknas ihop, men måste alla vara med hela vägen? Om några droppar av efter 15 timmar, stryker man bara de personerna från listan eller räknas rekordet som fail:at?

Vad händer om spelet skulle krascha? Är man tillåten att stoppa tiden och starta om spelet, eller räknas det som fail?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är iaf också på. Men man måste väll ändå få äta mat hoppas jag? Dvs, typ värma en billys eller liknande.

Jag undrar samma sak som eXotic, hur blir det när vi är flera?

Måste alla spela samtidigt? Vad händer om en person drar mitt i allt? Det lär ju bli svårt om 10 personer ska dela på en konsol med 2-4 kontroller bara. Jag gissar på att ingen får sova under tiden heller.

Försök få ut samma regler som dem fick, ifrån GWR. Då ser vi exakt vad som gäller, och exakt vad som behövs. Det enda problemet jag ser är att vi kan bli för många, vilket lätt kör att personer som inte spelat på ett tag somnar, eller att några börjar bråka.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fungerar det egentligen om man är flera? I länken står bara ett namn, men det var ju två personer som spelade.

Hur fungerar det om vi skulle smälla upp en massa GTAsajtare i någon galleria någonstans? Jag antar att den sammanlagda tiden inte räknas ihop, men måste alla vara med hela vägen? Om några droppar av efter 15 timmar, stryker man bara de personerna från listan eller räknas rekordet som fail:at?

Vad händer om spelet skulle krascha? Är man tillåten att stoppa tiden och starta om spelet, eller räknas det som fail?

Alla sådana regler bör man väl kunna diskutera med GWR? Sedan printa ner allt på ett papper så det finns svart på vitt vad som gäller.

Att spelet kraschar och man måste starta om anser jag bör vara godkänt. Jag menar, tekniken rår ingen på. ^_^

Jag är iaf också på. Men man måste väll ändå få äta mat hoppas jag? Dvs, typ värma en billys eller liknande..

Vi får ställa upp en ring med micros där vi sitter och spelar och ha ett konstant flöde av billys och cola!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla sådana regler bör man väl kunna diskutera med GWR? Sedan printa ner allt på ett papper så det finns svart på vitt vad som gäller.

Att spelet kraschar och man måste starta om anser jag bör vara godkänt. Jag menar, tekniken rår ingen på. ^_^

Nja, säg inte det. När vi var yngre så gick det ju något sådant där program där folk fick anmäla sig för att slå diverse rekord, och representanter från Guinnes var där.

En kille som skulle cykla på världens minste enhjuling en viss sträcka blev diskad för att trampan på cykeln gick sönder. Han fick visserligen komma tillbaka, men fick då börja om från noll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ju gissa på att man får spela hur många man vill. De spelade ju 2 st.

troligtvis stoppas tiden när man går på toaletten, äter osv. Så hela grejen tar nog mer än 30 timmar. Äta biten går ju att lösa, vi som är pro kan spela med en hand medans vi trycker in en pizza med den andra. Om nån lägger av är bara den personen ute. Allt kan ju inte faila.

Största problemet är sömnen, men den kan ju tränas upp. Fan, finns ju soldater som är vakna i flera dygn. Kebabp kan säkert nåt militär-thaishi-trick. :D

Kul att så många är intresserade. Skall som sagt kolla upp detta närmare så fort jag får tid. Senast efter jul. Men skall försöka maila redan imorgon. Ni får gärna kolla med. regler och så där. Ni är säkert bättre på engelska än vad jag är.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ju gissa på att man får spela hur många man vill. De spelade ju 2 st.

troligtvis stoppas tiden när man går på toaletten, äter osv. Så hela grejen tar nog mer än 30 timmar. Äta biten går ju att lösa, vi som är pro kan spela med en hand medans vi trycker in en pizza med den andra. Om nån lägger av är bara den personen ute. Allt kan ju inte faila.

Största problemet är sömnen, men den kan ju tränas upp. Fan, finns ju soldater som är vakna i flera dygn. Kebabp kan säkert nåt militär-thaishi-trick. :D

Kul att så många är intresserade. Skall som sagt kolla upp detta närmare så fort jag får tid. Senast efter jul. Men skall försöka maila redan imorgon. Ni får gärna kolla med. regler och så där. Ni är säkert bättre på engelska än vad jag är.

Jag är säker på att tiden inte stoppas när man går på toa/äter/sover. Vilket innebär att man misslyckas om man går på toa eller äter.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...