Jump to content

DreamHack Winter 2010


Siana
 Share

Recommended Posts

Inte helt säker på exakt vad han grinade över faktiskt. Men han ställde sig bredvid Rushifell och storgrät, och svarade något obegripligt när Rushi frågade vad som hänt. Sen dyker det upp en annan kille (inte p12) som försöker hjälpa till att få fram vad som hänt. Ungen vrålar ur sig att han "inte vill åka hem snälla snälla dreamhack är det enda stället jag är trygg på" eller något. Efter många om och men så visar det sig att han är ledsen för att någon mycket äldre kille hade knuffat till honom. B)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte helt säker på exakt vad han grinade över faktiskt. Men han ställde sig bredvid Rushifell och storgrät, och svarade något obegripligt när Rushi frågade vad som hänt. Sen dyker det upp en annan kille (inte p12) som försöker hjälpa till att få fram vad som hänt. Ungen vrålar ur sig att han "inte vill åka hem snälla snälla dreamhack är det enda stället jag är trygg på" eller något. Efter många om och men så visar det sig att han är ledsen för att någon mycket äldre kille hade knuffat till honom. B)

HAHAHAHAHAHA! :lol:

Fast... Om ni med p12 menar en liten grabb så är det ju bara synd om honom. Det är inte lätt att vara liten och helt plötsligt bli knuffad av en äldre kille. :(

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte helt säker på exakt vad han grinade över faktiskt. Men han ställde sig bredvid Rushifell och storgrät, och svarade något obegripligt när Rushi frågade vad som hänt. Sen dyker det upp en annan kille (inte p12) som försöker hjälpa till att få fram vad som hänt. Ungen vrålar ur sig att han "inte vill åka hem snälla snälla dreamhack är det enda stället jag är trygg på" eller något. Efter många om och men så visar det sig att han är ledsen för att någon mycket äldre kille hade knuffat till honom. B)

JAG SÄGER JU ATT RUSHI ÄR GTASAJTENS KLASSPAPPA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHA! :lol:

Fast... Om ni med p12 menar en liten grabb så är det ju bara synd om honom. Det är inte lätt att vara liten och helt plötsligt bli knuffad av en äldre kille. :(

Liten grabb, såklart. Var väll dock komiskt att han inte bara försökte förklara situationen utan istället väldigt kryptiskt slängde ur sig att han "VILL LEVA VILL INTE ÅKA HEM FRÅN DREAMHACK BLAHA BLAHA!". Andra bordsgrannar började vilt spekulera i om han kanske inte fått sin loot eller gått något annat hemskt öde till mötes. Modigt och jättekonstigt av honom att dra tag i närmsta "vuxen" (Rushifell) och gasta inför honom dessutom. Det känns inte som något jag skulle gjort i mellanstadieåldern..

JAG SÄGER JU ATT RUSHI ÄR GTASAJTENS KLASSPAPPA!

Haha, klasspappa och lekledare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...